آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

دخترم بی همتاست

1392/10/24 2:19
نویسنده : مامان آرینا
1,492 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 23/دی ماه/1392  

    

                            totalgifs.com boneco-palito gif gif 14879.jpg        

                                                           

       مهمترین سوال این روزهای  آرینا از مامانی ...     

                    

آرینا : مامانی این لباسمو از کجا خریدی؟

 

مامانی : از بازار...

 

آرینا : نـــــــه ، از مغازه آقا از بازار...

 

مامانی : آفرین درسته از مغازه ی آقا ، از بازار...

 

(اون زمان که ما بچه بودیم دلخوشیمون این بود

 

مامان بابامون واسمون عروسک و لباس و...بخرن

 

 دیگه کار نداشتیم از کجا و چطوری و این جور سوالا...سوال)

 

آرینا : مامانی سی دی ها رو از کجا خریدی ؟

 

مامانی : از مغازه آقا از بازار...

 

آرینا : عروسکمو از کجا خریدی ؟

 

مامانی : از مغازه آقا از بازار...

 

totalgifs.com boneco-palito gif gif pa6.jpg

 

از ریز درشت اسباب بازی هاش گرفته تا لباس و کفش و...

 

همین سوال رو از من می پرسید و من با حوصله جواب می دادم

 

ولی علت این همه سوال رو نمی دونستم تا اینکه دیروز عصر

 

داخل آشپزخونه مشغول کار بودم که آرینا بازم این  سوال رو

 

از من  پرسید...

 

آرینا : مامانی این سی دی خرخوشیمو

 

(خرگوشیمو ) از کجا خریدی؟

 

مامانی : از مغازه آقا از بازار ...

 

آرینا : مامانی ممنونم که برام همه چی می خرین.

  

هنوزم تو شوک این جمله تاثیر گذارم...مژه

 

totalgifs.com coracoes gif gif coracao12.jpg

 

دخترم

 

با تمام بازیگوشی ها و شیطنت های  کودکانه

 

و سن کم ، اما

 

درک بالا و قلبی مهربون داری قلب

 

                                          totalgifs.com cute_love gif gif 129.gif

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان شاهزاده كوچولو
24 دی 92 15:37
سلام اگه با تبادل لينك موافقي بگو
مامان آرینا
پاسخ
سلام عزیزم با کمال لینکتون کردم ، به جمع دوستای گلم خوش اومدین.
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 دی 92 17:14
فدات بشم من
مامان آرینا
پاسخ
خیلی ماهی خاله جونم
مامان آروین
24 دی 92 20:35
الهیییییییییییییییییییییی عزیزم عااااااشقتم که اینقده شیرین و مهربونی واقعا هیچ چیز لذت بخش تر از ابراز احساسات پاک بچه های گلمون نیست من هم وقتی برای آروینم چیزی می خرم بهم میگه مامانی شما اینوبلام خلیدید و من می گم بله بهم میگه دستت درد نته خیلی دوتت دالم یعنی اون موقع ست که هری دلم خالی میشه و احساس خوشبختی سراسر وجودومه پر می کنه ایشاله همیشه گل خنده رو لبای ناز پرنسس زیبامون بشینه و زیر سایه پرمهر شما و پدرش بزرگ شه و به همه آرزوهای قشنگش برسه
مامان آرینا
پاسخ
با شما کاملا موافقم این لحظه ها ، لحظه های طلائی تو زندگی هستن. مرسی از دعای قشنگتون.
اعظم مامان زهرا
25 دی 92 22:58
شلام ممنون از حضورت عزیزم
مامان آرینا
پاسخ
وظیفه بود گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 دی 92 10:31
فدات بشم شیرین زبونی
مامان آرینا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
نی نی عسلک
26 دی 92 19:46
چطور یه مغازه همه چیز داشته!!!! برای ارینای مهربون.
مامان آرینا
پاسخ
خاله جون از بازار از مغازه های مختلف مرسی خاله جون