آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من...

1391/6/27 23:56
نویسنده : مامان آرینا
652 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من...

عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته های زندگیت برسی.

با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .

دخترم روزت مبارک

                آرینا نفس مامان

                                  

سلام به همه ی دوستای عزیزم بالاخره ما برگشتیم ، دلم واسه ی همه ی دوستام و کوچولو های

نازشون یه ذره شده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان خورشید
28 شهریور 91 8:59
وای این عکس فوق العاده است. از طرف من هزار بار ببوسش. خوشحالم که دوباره هستید.
برای آرینای قشنگم بهترین آرزویهای دنیا رو می کنم.


مرسی خاله جون نظره لطفتونه.مرسی عزیزم به روی چشم.منم خوشحالم که به جمع دوستام برگشتم.مرسی از دعای قشنگتون.
مامان آرمیتا
28 شهریور 91 13:56
آرینا جان روزت مبارک دختر گلم انشالله همیشه شاد باشی عزیزم
خیلی خوشحالم دوباره برگشتید دلمون برایتان تنگ شده بود


مرسسسسسسسسسسسی خاله جونم.مرسی دوست عزیزم منم دلم برای شما تنگ شده بود.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
28 شهریور 91 16:11
روزت مبارک خانمی

امیدورام هر روزت شاد و شاد و شادتر باشه


مرسسسسسسی خاله جونم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
28 شهریور 91 16:12
خانمی دوستمون نداری
نمی خواهی لینکمون کنی ؟؟؟


عزیز دلم این چه حرفیه،با کمال میل لینک شدین.
مامان سونیا
28 شهریور 91 17:43
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته های زندگیت برسی

عرض تبریک به بهترین دختر دنیا

روز دختر مبارک

مرسی خاله جونم.

نایسل
28 شهریور 91 22:04
ُلام خوشگلم خوبییییییییییییییییییییییی
کجااا بودی این همه مدت منم دیر به دیر میام دلم برات کلی تنگه عشقممم


سلام خاله جونم مسافرت بودم منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود.
مامان فاطمه
28 شهریور 91 23:06
سلام ،خوبید؟
خوشحالم ازاینکه برگشتید .
خدائیش نگران شده بودم .
آرینا جون بوس بوسسسسس


سلام ما خوبیم عزیزم مرسی گلم.حق باشماست مدت طولانی نبودم هیچ خبری هم ندادم ببخشید که نگرانتون کردم.
مامان فاطمه
28 شهریور 91 23:07
آریناگلم خیلی خوشگل شدی تو لباس عروس.



مرسی خاله جونم چشماتون خوشگل می بینه.
مهدی کوچولو
28 شهریور 91 23:30
به به خوشگل خاله چه خوشگل شدی،چه لباس قشنگی،دلم برات یه ریزه شده بود.ببببببووووووووووسسسسسسسس


مرسی خاله جون چشماتون خوشگل می بینه.منم دلم برای شما یه ذره شده بود.
الهه مامان یسنا
28 شهریور 91 23:47
سلام عزیزم خوش اومدی دلمون تنگ شده بود واست.
روزت مبارک گلم


سلام خاله جونم مرسی منم دلم برای شما تنگ شده بود.مرسسسسی خاله جون.
زهره مامان آریان
29 شهریور 91 0:37
به به خانوم خوشکله.معلومه کجایید؟دلمون براتون یه ذره شد.
خوشحالم که برگشتید
روزت مبارک عزیز خاله


عزیزم مسافرت بودیم دیگه...منم دلم برای شما تنگ شده بود مرسی عزیزم از لطفی که به ما دارید.مرسسسسسسی خاله جونم.
مامان رويين
29 شهریور 91 12:52
دختر قشنگم روزت مبارك


مرسی خاله جونم.
مامان فرنيا
29 شهریور 91 13:56
واي عزيزم خوش امدي خوشحالمون كردي روز دختر مبارك عروس كوچولوي ناز


مرسی خاله جون شما خیلی به ما لطف دارید.مرسسسسسسسی خاله جونم.
ماهور و مامانش
29 شهریور 91 16:04
عزيزم روزت مبارك


مرسی خاله جونم.
مامان پریسا
29 شهریور 91 18:10
سلام گلم.
رسیدن به خیر. سفر بودید.؟

منتظر خبرای خوب هستیم.
خبر کن حتما میام.

راستی ارینا جون روزت مبارک عزیزم.


سلام خاله جون، مرسی بله شاهین شهر بودم.به روی چشم.
مامان (منتظر نی نی )
29 شهریور 91 22:37
سلام آرینا جوون روزت مبارک ، عزیزم مرسی از نظرت و اینکه به ما سر زدی.
با افتخار لینک شدین .


سلام مرسی خاله جونم.خواهش می کنم .مرسی از لینک منم شما رو لینک کردم.
باران قلنبه
29 شهریور 91 23:56
عسلم عین ماه شدی مامانش براش اسفند دود کن


مرسی خاله جونم.چشم عزیزم.
عاشق باران
30 شهریور 91 23:07
روزت مبارک دختر ناز


مرسی خاله جونم.منم به باران جان تبریک میگم.خاله شدن شما هم مبارک انشااله به سلامتی .
ilijoon
30 شهریور 91 23:55



یه عالمه بوس برای خاله جونم و ایلیای عزیزم.