آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

یه سلام داغ تو این هوای سرد زمستونی

1391/10/5 16:42
نویسنده : مامان آرینا
879 بازدید
اشتراک گذاری

٥/دی ماه/1391

آخ که چقدر می چسبه بعد از یک سفر طولانی بیای پای نت بشینی و

پیام های دوستای گلتو ببینی ،مثله خوردن یه آش رشته داغ تو هوای سرد بارونیه.

با خوندن پیاماتون کلی انرژی و دلگرمی گرفتم.

یه سلام داغ توی این هوای سرد زمستونی به همه دوستای عزیزم

بالاخره من و آرینا بعد از یه سفر زمستونی تقریبا طولانی برگشتیم خونه

جاتون خالی خیلی خوش گذشت.

طبق معمول مامانی بازم شرمنده لطف و مهربونی دوستای گلش شده حتما

به دیدنتون میام دوست جونیاااااااااااااا.

اینم عکس یه دختر کاملا شیطون بلا که از چشماش شیطنت می باره.

         فدای نگاه پرازشیطنتت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان عسل
5 دی 91 16:25
سلام رسیدن به خیر انشالا همیشه به خوشی و سفر دلمون تنگ شده بود برا آرینا خانوم ناز خوشحال شدم اومدین و عکسهای نازشم گذاشتین
نرگسی
5 دی 91 18:03
سلام مامانی .. کجا بودی شما این همه مدت ؟؟؟؟ دیگه داشتم ناامید میشدم .. قربونت برم عزیز دلم که بزرگ هم شدی ..
مامان دینا جون
5 دی 91 22:41
سلام دوست عزیزم .امیدوارم همیشه خندون باشین .این برای یه دختر شیطون بلا
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 دی 91 12:57
رسیدن به خیر زمستون خوبی داشته باشید
مامان زهرا
6 دی 91 16:51
سلام کاش گفته بودیم میاین اصفهان قرار میذاشتیم همدیگه رو میدیدیم خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته
مامان پرهام
6 دی 91 17:50
سلام انشا الله هميشه به سفر و خوشي خوشگل خانم مو فرفري.اگه دوست داشتي به ما هم يه سر بزن خوشحال مي شيم


مرسی خاله جون .لطفا آدرس وبتونو برام بزارین حتما میام به دیدنتون.
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
6 دی 91 22:11
سلام گلم رسیدن بخیر ممنون از این کامنت زیبا


سلام عزیزم،مرسی.خواهش می کنم خانمی.
زهره مامان آریان
6 دی 91 22:27
به به چه عجب ما که فکر کردیم دیگه ترک نت کردین و نمیاید.دیگه داشتیم نا امید می شدیم.
خیلی خوشحالم که دوباره برگشتین
آرینای گلم رو ببوسید


زهره جون مگه معتاد به نت ترک می کنه که من دومیش باشم!مرسی عزیزم منم خوشحالم که به جمع دوستام برگشتم.
مامان تارا
6 دی 91 23:04
سلام دوست خوبم مرسی از اینکه به ما سر زدین
دخملی خوشگلت رو میبوسم خدا حفظش کنه


سلام عزیزم خواهش می کنم منم می بوسمتون .
مامان ساجده
7 دی 91 10:42
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


به روی چشم عزیزم.
مامان نازی
7 دی 91 10:50
سلام عزیزم.ممنون که با حضورت در وبلاگ دخترکم خوشحالمون کردی.خدا دختر نازتو نگه داره


سلام عزیزم خواهش می کنم خانمی .مرسی از دعای خیرت.
هیراد و عمه لیلاش
7 دی 91 11:40
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
.






به روی چشم عزیزم.
عاشق باران (خاله ی آبنبات)
7 دی 91 11:55
خوش اومدین داشتیم نگران و ناامید می شدیم


مرسی عزیزم ،ببخشید.......
مائده(ني ني بوس)
7 دی 91 12:07
به به ايشالا هميشه به گردش و سفر.خوش گذشت؟


مرسی عزیزم مگه میشه بد بگذره جاتون سبز .
مامان پریسا
7 دی 91 16:23
سلام عزیزم.
رسیدن به خیر.
خوشحالم که دوباره میبینمتون.البته از قبلنا خیلی کم رنگ تر شدید هاااااا


سلام دوست گلم مرسی عزیزم.مامانی سعی می کنم مثله قبل فعال بشم پر رنگ پر رنگ .
الهه مامان یسنا
7 دی 91 17:17
جونم خوش اومدی عزیزم. دلمون واست تنگ شده بود آرینا جون


مرسی عزیزم منم دلم واسه دوستام تنگ شده بود.
مامان رها
7 دی 91 19:15
سلام خوبین خوشین پس کجا بودین حالا هم که اومدی چرا هیچی ننوشتی برامون دلمون گرفت
شیطون خاله چه ناز شده الهی
عزیزمی
مامانی زودباش بنویس از دخملمون


سلام عزیزم .به روی چشم اگه آرینا جون بهم وقت بده!!!
مهدی کوچولو
8 دی 91 0:05
به به میبینم که ما و شما مثل همیم،ما هم یک هفته ای قشم بودیم تازه امشب اومدیم،به شما خوش گذشته؟راستی مامان پرهام که براتون کامنت گذاشته خاله منه آدرسشم اینهhttp://parham.iran.sc/


حتما حسابی بهتون خوش گذشته شاد باشی عزیزم.مرسی عزیزم بابت آدرس رفتم وبشون و پیام گذاشتم .
نگین مامان رادین
8 دی 91 1:13
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........


مرسی عزیزم.
مامان فرنیا
8 دی 91 15:13
سلام رسیدن بخیر همیشه به سفر انهم برای خوشی
خدا را شکر که حسابی خوش گذشته ماشالله چقدر خانم تر شده


سلام مرسی عزیزم.مامانی خانم تر و شیطونتر!!!!
آزاده
8 دی 91 20:45
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدین
واسم دعا کنید


سلام عزیزم خواهش می کنم ، چشم حتما حتما.
مامان آوينا
9 دی 91 8:31
هميشه شاد و به تفريح باشيد دخمل ناز و شيريني داريد ببوسيدش خوشحال ميشم بهمون سر بزنيد و تبادل لينك داشته باشيم

ممنون عزیزم.با کمال میل دوست عزیز.
هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 10:03
ممنون عزیزم از لطفتون
ارینای عزیزمو ببوسید
ادرس سایتشو براتون پیدا میکنم میفرستم


خواهش می کنم کاری نکردم.مرسی خانم گل.
مامان ساینا کوچولو
9 دی 91 10:56
چه عکس خوشگلی.ناز بشی خاله


مرسی خاله جونم.
ساینا کوچولو
9 دی 91 14:50
راستی آرینا خوشگلم منم شمارو لینک کردم ها


مرسی عزیزم.
ماناز
9 دی 91 16:46
دوست خوبم سلام.برایتان خصوصی گذاشته ام


مرسی گلم.
هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 22:06
عزیزم خصوصی داری


مرسی از لطفتون.
مامان محمد و ساقی
9 دی 91 23:32
سلام.رسیدن به خیر
ایشا... خوش گذشته باشه


سلام عزیزم ممنون جاتون سبز خیلی خوش گذشت.
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
10 دی 91 3:14

اینا برا آرینا جوجو
اینم برا مامان جونش


مرسی عزیزم.
مامانی طهورا
10 دی 91 10:29
مامان فاطمه
10 دی 91 15:38
سلام رسیدن بخیر.
امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه.
آرینا رو می بوسم.


سلام عزیزم،ممنون خیلی خوش گذشت جاتون سبز.
ماناز
10 دی 91 16:13
گلم برایتان خصوصی گذاشته ام
مامان آیلین
13 دی 91 9:57
سلام. به سلامتی. امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه. چقدر دلم مسافرت خواست. خدا نگهدار


سلام عزیزم سلامت باشی.ممنون جاتون سبز خیلی خوش گذشت.اخی عزیزم پس چرا نمی ری سفر؟
نگین مامان رادین
17 دی 91 14:09
سلام ارینا جونم عزیزم بازم رفتید مسافرت گلم هر جا که هستید شاد باشید ،دلم برات تنگ شده و عکسی رو که مامان گذاشته تو پست برام باز نمیشه و من خیلی ناراحتم که نمی تونم صورت ماهت رو ببینم