آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

شروعی دوباره....

1392/4/4 20:36
نویسنده : مامان آرینا
789 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیزم

متاسفانه وب آرینا مو فرفری دچار مشکل شده و در مرورگر اینترنت 

فایر فاکس باز نمی شه و برای تعدادی از دوستام سخت بود که 

با مررورگر اینترنت اکسپلورر وارد سایت بشن من هم  تصمیم گرفتم

یک وب جدید برای آرینا درست کنم با عنوان آرینا دختر موفرفری.

از تمام دوستای خوبم که همیشه کنارم هستم خواهش می کنم

مامان آرینا رو در این شروع دوباره همراهی کنن.

ktsعشق

     عسلمعسلم

 

 

امیدعشقنفس

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
5 تیر 91 16:54
سلام عزیزممممممممممم دخترگلتو ببوس راستی بروزم
نرگسی
5 تیر 91 17:43
وااااااااااااااااااااااای چرا آخه .. به مدیریت پیغام میدادین شاید اونا کاری میکردن .. منم وبتونو باز میکردم دیدم یه چیزایی میادا .. چقدرررررررررررررررر بد
ilijoon
19 تیر 91 17:55
سلام گلم وب جديدت مبارك فقط دوباره ريسك نكن واز وبهاي ديگه شكلك كپي نكن موفق باشي گلم اگر كمكي از دستمون ساخته است حتما بگو دوستتون دارم