آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

من رویـــــــــــــــم...

1392/3/31 0:32
نویسنده : مامان آرینا
1,164 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه ٣١/خرداد/١٣٩٢

 

دیدن این عکس به کودکان و بیماران قلبی توصیه نمی شود!!!

 

 

مامانی مشغول کارای خونه...

.

.

.

.

 

آرینا به این شکل میاد جلوی مامانی و میگه : هــــــــــــــــو هـــــــــــــــــــو

 

من رویـــــــــــــــــــــــــــــــم (من روحم)

 

 

هـــــــــــــــــــــوهــــــــــــــــــــــــــــــو

 

 

جلل خالـــــــــــــــــــق ، تخیلات کودکانه اونم از نوع وحشتناک...استرس

 

عمرا امشب خوابتون ببــــــــــــــــــرهشیطان

 

هـــــو هـــــو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاسمن و محمد پارسا
31 خرداد 92 16:10
ای گفتی مامانی این یاسمن هر کاری بهش می گم انجام نمی ده می گه مامان اشپزخونه روح داره اتاق روح داره وقتی می پرسم مامان این ها را کی گفته می گه تو تلویزیون بود من اونجا دیدم خدا بگم چه کار کنه با این برنامه های اموزندشون



مامانی سعی کن این ترس رو با بازی با یاسمن جون برطرف کنی.امان از برنامه های تلویزیون ...
الهام
31 خرداد 92 22:05
سلام خاله
از اينكه اومدي و تو جشن تولد وبلاگي من شركت كردي ازت بي نهايت ممنونم
ايشالا تو شادي هاتون براتون جبران كنيم
تقديم به شما
ناقابله

با يه بوووس بزرگ

از طرف اميرحسين



وظیفه بود عزیزم.بوس برای امیرحسین جون.
مرجان مامان پریساجون
31 خرداد 92 23:04
چه جالب...من که اینقده خوابم میاد که نگووووووووووووو....الانم ساعت 11شبه و تنهام دارم میخوابم

ببوس آریناجونییییییییییی رو


عزیزم شب بخیر خوابای خوب ببینی.
مهدی کوچولو
1 تیر 92 2:07
واااااای ترسیدم دخترک دیگه منو نترسونی ها قلبم ضعیفه


آخـــــــــــی ، کلمه ائی که این روزا خیلی از آرینا می شنوم(آخــــــــــــی).
مامان بابای الیسا
1 تیر 92 14:03
وااااااااااااای من ترسیدمای جونم


جانت سلامت عزیزم.
مامان ارمیا و ایلمان
2 تیر 92 11:10
ای شیطونک. می دونی اصلا روح چیه؟؟؟


خاله جون ، مامانی به من میگه : آرینا همه چی دون...
مامان پریسا
2 تیر 92 11:10
نمیدونم چه لذتی براشون داره.

باز خوبه ما این بلا رو سر خودشون نمیاریم که بگن از خودتون یاد گرفتیم.


حتما خیلی براشون جالب و لذت بخشه که این کارارومی کنن.اگه این کارارو می کردیم دیگه چه اتفاقی می افتاد؟!
الهه مامان یسنا
5 تیر 92 20:05
خصوصی عزیزم


چشم عزیزم.
مامی92
6 تیر 92 18:44
سلام
خدا حفظش کنه


سلام عزیزم.مرسی ...
مامان فرنیا
7 تیر 92 8:10
باور کنید خیلی جالبه با خانه چادری حس روح بودن اما اینجوری خیلی بزرگتر و ترسناکتر شده مگه نه؟!!




چه می شود گفت؟!!!