آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

نی نی شکلک ممنون....

1391/4/18 2:14
نویسنده : مامان آرینا
902 بازدید
اشتراک گذاری

پست اختصاصی برای مدیریت نی نی شکلک

سلام دوست عزیزم

 زمانی که  در مسابقه نی نی خانه دار شرکت کردم اصلا فکرشم

نمی کردم دوم بشم اما به لطف دوستای عزیزم ما جز برنده ها بودیم.

و امروز آرینا یکی از قشنگترین هدیه های روز تولدشو از نی نی شکلک گرفت

یک بنر متحرک زیبا با یک متن زیبا ....

عزیزم خسته نباشی و ممنون بابت هدیه زیباتون.

تقدیم به شما

             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
18 تیر 91 2:13
سلام خوشگل خانم تولدت مبارک


سلام مرسسسسسسی خاله جون.
نایسل
18 تیر 91 2:31
مرسی جیگرمممممم دوباله تولدد دختررر ماهت مبارکککککک


خواهش می کنم بازم مرسسسسسسسی الناز جون.
سپیده
18 تیر 91 2:59
نایسل
18 تیر 91 3:14
تبریککککککککککککککککککک میگممم
ني ني شكلك
18 تیر 91 9:36
بي نهايت از شما ممنونم مامان پگاه عزيزم
روزی که، تو اومدی روی زمین
یه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتی بین آدما
گل سر سبد بودی بین اونا
تولدت مبارک عزیزم


خواهش می کنم عزیزم.مرسسسسسسسسسسسی گلم.
مامان کیارش
18 تیر 91 9:38

تبریک می گم آرینا جون،کدانوی خونه.



مرسسسسسسسی خاله جون.
ني ني شكلك
18 تیر 91 9:46
آريناي نازم يه لوگوي خوشگل از كيتي خانم برات درست كردم به اسم خودت منتظرتم


مرسسسسسسسسسسسسسسسی عزیزم اومدم دیدم خیلی خوشگل و نازه .خیلی با سلیقه بود ممنون از زحماتی که برای دخترم آرینا کشیدین.
نگین مامان رادین
18 تیر 91 10:58
سلام گلم بله ما هنوز مسافرتیم عزیزم قابل شمارو نداشت خوشحالم که خوشتون اومده و خیلی خیلی معذرت می خوام که بدون اجازتون عکسهای ارینا رو از وبتون برداشتم چون می خواستم سوپرایزتون کنم ،خانوم گل بله که می تونید کپیش کنید می بوسمتون و ارینا جونم رو هم بوس بارون می کنم


سلام عزیزم خوش بگذره .مرسی خانمی خیلی خوشحالم کردی آرینا هم مثله دخترت می مونه این چه حرفیه اجازه ما هم دست شماست.واقعا سورپرایز شدم.
مامان سونیا
18 تیر 91 16:15
دوم شدنتون هم مبارک باشه خوشگل خانم


مرسسسسسسی خاله جون.
مامان ارمیا
19 تیر 91 10:09
مبارک باشه. ایشالله توی کنکور سراسری دانشگاه و کنکور زندگی اول بشی.
ilijoon
19 تیر 91 18:03
برنده شدنت رو تو مسابقه تبريك ميگم
مامان خورشيد
20 تیر 91 8:14
مباركه. چرا آرينا برنده نشه. دختر به اين كدبانويي. الهي تو تمام مراحل زندگي موفق باشيد.
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 خرداد 92 12:42
عزیزم اپم


اووومدم عزیزم...