آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

به خونه جدید ما خوش اومدین...

1391/4/18 16:28
نویسنده : مامان آرینا
831 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همراه های همیشگی خودم

ما در حال اسباب کشی از خونه قدیمی به خونه جدید هستیم.

یک اسباب کشی اینترنتی ....

                               two computers animated gif                          

مدتی بود که وب قدیمی آرینا دچار مشکل شده بود و در مرورگر

اینترنتی فایر فاکس باز نمی شد.            

تعدادی از دوستان  نمی تونستن به دیدنمون بیان بخاطره همین یک

وب جدید برای آرینا درست کردم و ادامه خاطرات آرینا گلی رو در همین

وب جدید ادامه می دم.

لطفا آدرس قبلی وب آرینا رو به آدرس وب جدید تغییر بدین.

الان هم مشغول کپی کردن لینک دوستای عزیزم از وب قدیمی به وب

جدید هستم تا دوباره در خونه جدید کنار هم باشیم.

       I love you from one computer to another animated gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

نرگسی
18 تیر 91 16:37
کار خوبی کردی عزیزممممممممممم ..


مرسی نرگس جون که همیشه به فکرم هستی.به خودم دلداری می دم که وب آرینا مثل جلد کتابا شده خوب جلد اولش اینطوری تمام شد و حالا شروع جلد دوم خاطراته آرینا ست.
نرگسی
18 تیر 91 17:04
فاطیما
18 تیر 91 18:20
خواهش میکنم عزیزم
مامان باربد
18 تیر 91 19:30
سلام مامان آرینا اول از همه تولد گلتون را بهتون تبریک میگم بعد هم برنده شدنش تو مسابقه نی نی شکلک را هم تبریک میگم. من نمیدونم شما را با کدوم آدرستون لینک کنم لطفا برام پیغام بذارید راستی این گل ها را هم از طرف من وباربد جونی برای تولد آرینا قبول کنید ممنون
مبین فرفری
19 تیر 91 1:57
سلام عزیزم ممنونم از تبریکتون خانمی سرم خیلی شلوغه کمی هم گرفتار شدم بابای مبین تصادف کرده دارم پرستاریشو میکنم خواهر پست جدید بزار تا به دختر گلم تبریک تولد بزاریم .بوس بوس
ياس
19 تیر 91 3:32
سلام گلم،عزيزم اول که گفتي داريم ميريم خونه جديد يک لحظه حواسم رفت يه جايه ديگه،فسقلي خاله چطوره؟ پگاه جونم خودت خوبي عزيز دلم؟ ميبوسمتون هزارتا
ني ني شكلك
19 تیر 91 9:11
عزيزم ني ني شكلك هداياي ناقابلي براي شما دارد منتظرت هستم
ني ني آينده
19 تیر 91 10:03
سلام خدا دختر كوچولوتونو براتون حفظ كنه
مامان ارمیا
19 تیر 91 10:07
سلام. به سلامتی. تولد گل دختری هم مبارک. ایشالله عمر با عزت داشته باشه.
فریبا
19 تیر 91 12:15
سلام خانومی ، اولا تولددددت مبارررررررررررررک دوما تبریک بابت برنده شدن در مسابقه ، با اجازه لینکتون کردم ، شما اگه خواستید منو با نام خاطرات منو عشقم به آدرس زیر لینک کنید www.roozeno.niniweblog.com
زينب عشق مامان و بابا
19 تیر 91 12:50
سلام سلام خوبيد؟ گل پسر خوبه ؟اومدم يه سر زدم دلم نيومد چيزي ننويسم
یاس
19 تیر 91 15:39
سلام مامانی.خسته نباشی.خونه تکونی در چه حاله آرینا دوساله خاله چطوره؟میبوسمتنون
ilijoon
19 تیر 91 18:05
اتفاقا به نظر من وب جديد باعث شده كمي با تجربه تر از قبل عمل كنيم موفق باشي عزيزم
مامان فرنيا
20 تیر 91 7:50
خونه جديد مبارك ايشالله ديگه اينجا مشكلي پيش نمياد بابت نقل و انتقالات هم خسته نباشي دستتون درد نكنه ماماني اينقدر زحمت ميكشي تا خاطرات ارينا حفظ بشه
مامان خورشيد
20 تیر 91 8:11
مباركه. الهي جاي جديد ديگه هيچ مشكلي نداشته باشه.
مامان مانی
20 تیر 91 14:23
سلام عزیزم وبلاگ جدید مبارک باشه


سلام خانمی مرسی گلم.
مامان فافا
20 تیر 91 20:22
سلام مامانی...ما هم نمیتونستیم بهتون سر بزنیم
کار خوبی کردین


سلام عزیزم ،خیلی از دوستان نمی تونستن به دیدنمون بیام اینطوری شد یه وب جدید زدم.خوشحالم به دیدنمون اومدی.
ilijoon
22 تیر 91 17:53
من خيلي كامنت برا پستهاتون گذاشتم چرا نيستند؟؟
ilijoon
22 تیر 91 17:54
موفق باشي گلم
مرجان مامان پریساجون
23 تیر 91 11:30
خونه جدید مبارک عزیزم.


مرسی خاله جونم.
مامان فاطمه
23 تیر 91 14:34
سلام عزیزم می خواستی آدرسو تغییر بدی بهمون آدرس جدیدو می ذاشتی.



عزیزم این روزا سعی می کنم تمام آدرسای لینک دوستان رو به وب جدید منتقل کنم و از ادرس جدید به دوستام سربزنم فقط یکمی زمان می بره اخه این روزا مهمان دارم.