آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

مادر.....

1391/4/19 17:46
نویسنده : مامان آرینا
718 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل خانم مامانی ،آرینا جونم

مامان بزرگ بخاطر تولد شما این روزا مهمون خونه ماست...

روز اولی که مامان بزرگ اومد خونمون شما اول یکمی تعجب کردی 

آخه بخاطر اینکه ازشون دوریم و چند ماهی طول می کشه تا دوباره همدیگرو

ببینیم چهره ها یادت می ره و ٥ دقیقه اول یکمی غریبی می کنی اما چون شما

دختر خون گرم و مهربونی هستی زود صمیمی می شی.

روز اول وقتی می خواستی مامان بزرگ رو صدا کنی....

آرینا  : بابائی ، بابائئئئئئی ...

مامانی :بابائی !!!!!!! آرینا ، بابائئئئئئئئئئئی ؟؟؟؟

آرینا یکمی فکر می کنی و همین طور که به مامان بزرگ نگاه می کنی

میگی : مادر....

اینم یکی از مشکلات دوری دیگه ...

          خوشگل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

ilijoon
19 تیر 91 18:06
جالبه
ilijoon
19 تیر 91 18:06
ني ني شكلك
19 تیر 91 19:50
عزيزم يه آدرس پيدا كردم الان لينكش رو توي يه پست جديد در ني ني شكلك ميذارم برو اونجا كامل و دقيق توضيح داده كش رو هم گذاشته
ilijoon
20 تیر 91 2:06
مامان باربد
20 تیر 91 3:06
سلام عزیزم من شما را لینک کردم
سپیده
20 تیر 91 3:39
اخی. طبیعیه که یادش بره
مامان فرنيا
20 تیر 91 7:51
مامان بزرگ خوش امدي فرنيا براي مامان بزرگ و بابابزرگ خودش اسم ساخت هرچي ما خواستيم يادش بديم مادر يا مامان بزرگ اما خودش گفت مامانو
مامان خورشيد
20 تیر 91 8:13
جاشون خالي نباشه و الهي هميشه سايه اشون بالاي سرتون باشه.
مامان پریسا
20 تیر 91 10:30
تبریک میگم ارینا خانم.
قدر مامان رو بدون که اینقد مهربونه




مرسی خاله جون.لطف داری عزیزم.
مامان پریسا
20 تیر 91 10:31
ادرس جدید شما رو لینک کردم.
موفق باشید


مرسی عزیزم.
مامان زهرا
20 تیر 91 11:47
سلام
فقط خواستم بگم چشمتون روشن
نمی دونم مارد شما تشریف اوردن یا همسرتون
بهر حال مادر عزیز است و دوست اشتنی
خوش باشید


سلام عزیزم ،مرسی .مامان خودم اومده پیشمون.درسته مادر عزیزه فرقی نمی کنه مامان خودم یا همسری.
نرگسی
20 تیر 91 16:21

چشمتون روشن عزیزم ..


مرسی عزیزم.
نایسل
20 تیر 91 16:59
الهی قربونش بشم من خوب بگین زود به زود بیان


خدا نکنه عزیزم ،من که از خدا می خوام ولی هم راه دوره هم خواهرام و داداشم خونه مامانم تنها می شن و هم سرکار باید برن و هم خونه داری بکنن.مامانم خیلی دوسمون داره که میاد و پیشمون می مونه.
مهدی کوچولو
21 تیر 91 0:43
ای بابا چه خبر شده؟از قافله عقب موندم


درسته عزیزم ببین دو روز نت نبودی چه اتفاقائی افتاده!!!
ني ني شكلك
21 تیر 91 10:32
مامان آريناي گلم چرا لوگوي شما متحرك نيست ؟ حتما" در سايت رده پايين آپلود كردي !! براي رفع اين مشكل من در پست "آموزش و کد قرار دادن لوگو در وبلاگ یا سایت " يه آدرس آپلود خوب لينك دادم عكستو اونجا آپلود كن و از لينك مستقيم استفاده كن خودت تفاوتش رو ببين و لذت ببر . اگه باز مشكلي بود وقتي برگشتم در خدمتم چون چند ساعت ديگه عازم سفريم.بوس براي آرينا جونم
نایسل
21 تیر 91 11:33
فریبا
21 تیر 91 16:30
چشمتون روشن دوستم تولد آرینا جونم مبارکههههههههه انشالله که صد ساله شه، خوش باشید
مامان زهرا
21 تیر 91 16:55
خوشحال میشم به این پست مراجعه کنید و نظر بدید:

http://tiam2011.niniweblog.com/post59.php

مرسی


چشم عزیزم.
ilijoon
22 تیر 91 0:04
یاس
22 تیر 91 2:29
قربونش بره خاله.خب مامانی دخمرمون گیج شده بود دیگه.عاشقتم من


خدا نکنه خاله جون ،خاله جون همش بخاطر دوریه دیگه...منم عاشقتونم.
یاس
22 تیر 91 2:51
خصوصی گلم


به روی چشم.
مهدی کوچولو
22 تیر 91 11:04
من نمیدونستم تولد گل دختری رو تو وبلاگ قبلی تبریک گفتم ای داد بیداد ببخشید


مرسی عزیزم همین که به یادمون بودی و تبریک گفتن برام باارزشه.


مامان مارال فرفری
22 تیر 91 17:46
سلام عزیزم مبارک باشه من چند بار تبریک گفتم ولی تو وبلاگ قبلی معذرت که دیر شد
مهدی کوچولو
23 تیر 91 0:14
کجایی پگاه جونم.کم میای؟آخ که دلم یه گوش لازم داره بدجوری واسه شنیدن


هستم عزیزم، فقط کمتر میام نت اخه مهمان دارم.عزیزم هر چه می خواهد دل تنگت بگو من سر تا پا گوشم.
مامان فاطمه
23 تیر 91 14:38
گلم تولدت مبارک باشه
خاله جون لطفا"منو دوباره لینک کنید.


مرسی خاله جونم.چشم عزیزم.
زهره مامان آریان
24 تیر 91 1:54
باباییییییی؟؟؟؟؟
وب جدیدت مبارکه.الان ادرستون رو عوض می کنم که خدایی نکرده گمت نکنم عشق خاله


مرسی عزیزم.مرسی که ادرس وب ارینا رو عوض می کنید اینطوری همیشه با هم هستیم.
مامان فافا
24 تیر 91 10:51
اشکال نداره،وقتی یکم بزرگ بشه یادش میمونه


درسته عزیزم ولی مطمئنم اونوقت دوری براش سخت تر می شه .
مامان زهره
24 تیر 91 15:53
عزيز دلم ما منتظر عكس هاي تولد هستيم


عزیزم می خواستم در مورد تولد آرینا یه پست بذارم و مفصل توضیح بدم ولی هنوز وقت نشده ما امسال خونه خودمون واسه آرینا جشن تولد نگرفتیم و قرار شده شهریور که می ریم مسافرت شاهین شهر و شیراز برای آرینا جشن بگیریم اخه تو غربت کسی رو نداریم که جشن مفصل بگیریم.
یاس
24 تیر 91 16:43
قربونتون برم.به مهمون بزرگوارتون هم سلام منو برسونید پگاه جونم.آرینا موفرفری خاله رو بوس بارون کن


خدا نکنه خاله جووووووونم.چشم عزیزم سلامت باشی .حتما یاسی جونم.
الهه مامان روشا جون
25 تیر 91 1:01
عزیزمیییییی تما واسه خودتم سخته که از خونوادت دوری.


خییییییییییییییلی زیاد ....