آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

یه توپ دارم قل قلیه....

1391/5/13 0:41
نویسنده : مامان آرینا
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی برای آرینا می خونه...

یه توپ دارم قل قلیه...

آرینا : انگشتای دستشو روی سینه ش حرکت  می ده و میگه دیل دیلی!!!!!!!

مامانی : دستاشو می بره طرف پهلو های آرینا و حسابی قل قلیش می ده...

آرینا : غش غش می خنده...

مامانی : سرخ و سفید و آبیه...

آرینا : آبییییییییی!!!!!!!!!

مامانی : می زنم زمین هوا می ره ، نمی دونی تا کجا می ره...

آرینا : بوووروووو (برو)

مامانی : من این توپو نداشتم ...

آرینا : تووووپ!!!!!!!!!!!!

مامانی : بابام بهم عیدی داد ...

آرینا : بابائی !!!!!!!!!!!!!

مامانی : یه توپ قل قلی داد...

آرینا : دوباره انگشتای دستشو می ذاره روی سینه ش و میگه دیل دیلییییی...و منتظره که مامانی

قل قلیش بده و دوباره صدای خنده های آرینا ست که فضای خونه رو پر می کنه.

اینم شعر خوندن مامانی برای آرینا گلی که بیشتر شبیه یه داستان شد تا شعر....!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (69)

مامان زهرا
13 مرداد 91 2:41
شعر و داستان فقط یک بهونه است برای رابطه ای ددوستانه بین مادر و کودک
دخترم من تمام داستانها و شعرهایی را که بلد است را هر حور که دلش بخواهد تغییر می ده بعد هم اصرار داره اینجوری بهتره


درسته عزیزم، چه بهونه ائی بهتر ازاین.
فدای زهرا جون که اینقدر شیرینه.
مامان دینا
13 مرداد 91 14:16
قربووون تو دختر شیرین زبون


خدا نکنه خاله جونم.
مامان نفس طلایی
13 مرداد 91 16:14
ای جانم
وای من دیر پیغامت و دیدم کاش مطلب و می ذاشتی ..


جانت سلامت عزیزم.گفتم بدون اجازه شاید ناراحت بشی عزیزم.
سپیده
14 مرداد 91 10:31
سلام. با تشکر از رای شما.


سلام عزیزم خواهش می کنم.
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 10:34
ای جووووووووووونم قربونه خندهات بشه خاله دخمل فندقی نازززز


جانت سلامت عزیزم.
مامان ارمیا
14 مرداد 91 11:18
ای جانم با اون شعر خوندنت.
الهه مامان یسنا
14 مرداد 91 12:22
سلام مامان آرینا موفرفری. عکس یسنا رو توی مسابقه شرکت دادم واسه سرگرمی. دوست داشتی یه سری بزن و باز اگه دوست داشتی رأی بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مامان فرنيا
14 مرداد 91 12:46
عجب شعر خوندني فرنيا هم اين شعر را خيلي دوست داره و با كمك من ميخونه خصوصي خانمي
مامان فرنيا
14 مرداد 91 12:47
راستي ان رمزي كه داده بودي براي مطلب هوا رو ازم بگیر اما شیر مادر نه.... يا درست نبود يا ديگه وبلاگ قبلي مشكل داره و رمز را قبول نميكنه ولي ممنون كه توضيح داده بوديد خودم هم ميخوام از مهر يعني مثل شما از 23ماهگي از شير بگيرمش
نگین مامان رادین
14 مرداد 91 13:11
قربون دل دلی گفتنت بشم شیرین عسلفدای خنده هات خودم میشم فرفری من
مامان فافا
14 مرداد 91 14:13
قربوت برم دخمل گل انشاالله همیشه خنده های آرینای عزیز برقرار باشن
سارا(مامان سوگل)
14 مرداد 91 14:39
مامان پریسا
14 مرداد 91 15:22
قربونش برم با حرف زدنش دل دللللییی
الهه مامان یسنا
14 مرداد 91 15:59
سلام عزیزم. این چه حرفیه. فقط واسه سرگرمی بود همین من دیشب عکس یسنا رو شرکت دادم .چه شما رأی بدی چه ندی گلم پیش ما عزیزی. آرینای گلم رو ببوس
مامان مارال فرفری
14 مرداد 91 18:16
اخی مارالم اینو موقع خواب میخواد من بخونم براش گیل گیلی میگه خوشحال میشم از عکس های تولد مارال دیدن کنید
مامان نادیا و نلیا
14 مرداد 91 19:08
مهدی کوچولو
15 مرداد 91 0:31
ببخشید دیر به دیر میام آخه ما هم این قصه خواب رو داریم و با این ماه رمضون رسما دهنمون از بی خوابی صاف شده و کمتر فرصت اینترنت بازی میکنم
ياس
15 مرداد 91 2:47
قربون خنده های قشنگ و دل پاکت بشم.کاش هیچ وقت هیچ چیز دل قشنگ و صورت معصومت رو نگران نکنه.دوستت دارم جیگر طلایه من. خوبیم مامانی.اصلا وقت نمیکنم چیزی بنویسم.ولی دوستتون دارم.بووووس
مامان ریحانه جون
15 مرداد 91 15:12
قربونت برم خاله جون......
مامان نفس طلایی
15 مرداد 91 17:28
مامان ملینا
15 مرداد 91 18:13
فدای شیرین زبونیت خاله جون
مامان فاطمه
16 مرداد 91 23:39
فاطمه که چوچیکتر بود یه کتاب شعر براش می خوندم می گفت دوباره . بازم میخوندم وقتی تموم می شدباز می گفت دوباره بعد از تقریبا" ده بار یابیشتر میدیدم کتاب روتو دستش می گیره و همون شعر رو می خونه باورم نمی شد .بعدفهمیدم تکرارکردن من برای اینه که اون شعر رو حفظ کنه .
مرجان مامان پریساجون
17 مرداد 91 4:21
همیشه شاد باشی خاله جووووون
مهدی کوچولو
17 مرداد 91 5:45
پس کوشی؟کجایییی آرینا جونم؟دلم تنگید عکس میخوام
زهره مامان آریان
17 مرداد 91 15:30
ilijoon
17 مرداد 91 16:08
سلام ماماني يادي از ما نميكنيد
ilijoon
17 مرداد 91 16:09
قربونت برم عزيزم كه انقده شيرينييييييييي
ilijoon
17 مرداد 91 16:09
مامان زهره
18 مرداد 91 14:18
دستهاي خالي من دخيل دل پاكتان مارا نيز در اين روزهاي عزيز رمضان نه به بهاي لياقت ، بلكه به اسم رفاقت دعا كنيد.التماس دعا
مامان مارال فرفریl
18 مرداد 91 14:19
اخی چه نازه الهی فداشششششششششششششششششششششششششش
دخملی
19 مرداد 91 1:34
ای جونم دل دلی
یاس
19 مرداد 91 2:27
سلام پگاه.خوبی عزیزم؟آرینا جونم خوبه؟ من اصلا وقت نداشتم که بیامو سر بزنم ولی نمیدونم چرا اینهمه قیافه آرینا جلویه چشمم بود.الان که اومدم دیدم تو از من تنبل تری که خواااااااااااهر از شوخی گذشته.خوبید؟روبه راهید؟؟آرینا عزیزم خوبه؟
زهره مامان آریان
19 مرداد 91 6:00
مامان کیارش
19 مرداد 91 9:47
الهی الهی الهی
مامانی
19 مرداد 91 13:56
سلام عزیزم خوبی خانومی؟ بروزم من و پسرم منتظرت هستیم التماس دعا دارم یاعلی
مامان ماهان نفسی
19 مرداد 91 16:28
اخی چه با حال انشالله همیشه به خنده
سپیده
19 مرداد 91 19:08
سلام. مسابقه شماره 2 شروع شد. دوست داشتید شرکت کنید.
الهام مادر اينده
21 مرداد 91 1:09
فداي شعر خوندن و قهقهه ي خنده هات
مامان امیرحسین و امیرعلی
21 مرداد 91 14:44
سلام کجایی مامانی؟؟!! ای جانم..اینم که مثل امیرعلی تمام قافیه های شعر و عوض کرد!فکر کنم این نسل شاعرن
مامان محمد و ساقی
21 مرداد 91 18:17
سلام میشه بیاین به ساقی که تو یه مسابقه شرکت کرده رای بدین.
مامان ریحانه جون
21 مرداد 91 21:52
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j _____آپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r _______آپم_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________آپم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___________آپم_______$$____$$$$$$$$$$$$$$ ________________$$______$$$$$$$$$$$$$$ ______________$$________$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$ __________$$____________$$____$$$$$$ ________$$______________________$$$$ ______$$__________________________$$ ____$$____________________________$$ __$$______________________________$ ____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$******آپم * **************$ $$$$$$$$$$$*** * *آپم*****$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$***آپم ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$******آپم***$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$ $$????????????$$$$$$$$$$?????????$$ $$$?????????$$$____$$$$$???????$$$
نگین مامان رادین
22 مرداد 91 11:18
سلام گلم پس شما کجایید بازم بی خبر کجا رفتین و ما رو دلتنگ خودتون کردین دوستتون دارم و از خدا می خوام هر جا که هستید شاد باشید و تندرست
مامان شیدا
23 مرداد 91 1:13
'``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} سلام عزیزم 17 روز دیگه تولد یک سالگی شیدا جونه . خوشحال میشیم تشریف بیارید و یه یادگاری براش بنویسید . آرینا جونم دعوته ...
ستاره زمینی
24 مرداد 91 1:05
اخی عزیزم همیشه بخندی .
یاس
24 مرداد 91 1:38
مهربونم.منم حسابی سرم شلوغه و خیلی کم میام.نت.قربونتون برم دوست داشتنی هایه من.
بهـــــــــــــار
24 مرداد 91 1:50
سلام عزیزم خوبی؟ دلتنگتم نیستی؟
مامان عسل
24 مرداد 91 8:04
هزار ماشالا دختر ناز و شيرين زبون
سارا آبجی زهرا/ندا
24 مرداد 91 12:55
سلام چه دخملی نانازی به ما هم سربزنید
الهه مامان روشا جون
24 مرداد 91 18:50
پگاه جون این شعر یا به قول خودت قصه چه پایان قشنگی داره امیدوارم صدای خنده ی آرینا جونم همیشه رونق خونه تون باشه
مامانی وروجک
26 مرداد 91 0:26
ما هرچی قربون این دختر شیرین زبون بریم کمه و فقط یه بغل بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان محمد و ساقی
27 مرداد 91 15:00
سلام دوست خوبم.فردا رای گیری مسابقه کودک خواب آلود به مدت دو روز شروع میشه. میشه بیاین به ساقی که شماره 8 هست رای بدین؟ممنون از شما این هم لینکش http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
زهره مامان آریان
28 مرداد 91 22:49
سلام مامانی ما هم از شما یاد گرفتیم و با هم یه توپ دارم می خونیم.تمام روز آریان میگه مامان بخون.توپ. بعدش باهم میخونیم.هر دفعه هم یاد شما میافتم. ارینای گلمو ببوس
مامان مانی
30 مرداد 91 16:35
ای جانم عزیز دلم دلم برات تنگ شده بود
مامان کورش
31 مرداد 91 12:38
عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120 سال بشی
maman fataneh
31 مرداد 91 17:43
salam...dokhtare nazi darin...dost dashtin biayn be veb aylinam baham dost beshim
فاطیما
1 شهریور 91 14:31
الهه مامان یسنا
2 شهریور 91 3:47
خاله به روزم بیا پیشمون اگه وقت داشتی. خوشحال میشم
عاشق باران
10 شهریور 91 21:15
سلام کجایید؟ شما که روزی چند بار آپ می کردید حالا چی شده؟ زودتر بیاین
زهرا از نی نی وبلاگ213
17 شهریور 91 11:08
الهییییییییییییییی با این شیرین زبونیهات من موندم چرا مامانی تا حالا نخوردتت!
زهرا از نی نی وبلاگ213
17 شهریور 91 11:08
آرینای ناز و دوست داشتنی من
ماهور و مامانش
17 شهریور 91 11:58
عزيزم
مامانی روژینا
19 شهریور 91 14:45
سلام 1مدت نمی تونستم بیام وبتون بلاخره موفق شدم خیلی بامزه خوندی خاله جون
مامان خورشید
20 شهریور 91 14:19
روی ماهتو می بوسم گلم. همه شیرینی این عزیزترین نوش جونتون.
مامان مانی
23 شهریور 91 17:57
سلام مامانی ارینا جونم چطوره ؟ از وقتی وبلاگ رو عوض کردین دیگه به ما سر نمی زنین؟؟؟؟؟
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 13:01
دوستای گلم سلام خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم 1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد 2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/ بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟ 3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 16:40
منتظر دیدار شما در وبلاگ جدید دخترم هستیم
الهه مامان روشا جون
27 شهریور 91 21:26
سلام پگاه جون.چرا آپ نمیکنی خیلی دلمون براتون تنگ شده.کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟