آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

ماجرای یک روز در پارک ناژوان...

1391/7/2 16:28
نویسنده : مامان آرینا
1,488 بازدید
اشتراک گذاری

 

جمعه 10/6/1391 پارک ناژوان  اصفهان

 

             پارک ناژوان

            

در ادامه...

دخترکم

بعدازظهر جمعه 10/6/1389 به اتفاق مادر و خاله سارا و دائی رضا رفتیم پارک ناژوان

بعد از چند دقیقه ائی که نشستیم شما کفش به پا کردی و شروع کردی به تجسس...

به همه جا می خواستی سرک بکشی تا اینکه داخل پارک به این بزرگی  یه چاه آب پیدا کردی...

(دوستانی که پارک ناژوان رفتن می دونن که خیلی بزرگه )

مثل اینکه گنج پیدا کرده بودی خیلی خوشحال شدی و نشستی کنار چاه آب البته محافظ داشت

و شروع کردی به سنگ انداختن ....

 

کاشف مامانی

 

مشغول سنگ انداختن

 

کم مونده بود سرتو بکنی داخل چاه آب ببینی سنگا کجا می رن ، خداروشکر محافظ داشت

وگرنه.....

 

کجا رفت؟؟؟؟

 

 در ادامه تجسس یک دوست پیدا کردی اما طفلی گل پسر مهربون خیلی کم رو بود ...

بخدا دوره زمونه عوض شده

 

آرینا و دوست جون

 

مامانی : آرینا گلی یک دقیقه بشین.....

.

.

باته (باشه ) مامانی....

مامانی : اوه ه ه ه ، بالاخره آرینا نشست!!!!

 

فدای نگاهت

 

اما مگه می تونه یه جا آروم بشینه ناراحت بود که چرا پشت کمرش بازه و نمی تونه درست

تکیه بده...

 

اخمشو...

 

نه اینطوری نمی شه بهتره برم بازی...

مامانی : آرینا و نشستن!!!!!!!

 

 

بوررررررررررا (هورا) ، توپ بازی....

 

 

همچنان در حال تجسس و دویدن از این طرف پارک به اون طرف کسی هم

جلو دارت نبود که نبود...

 

آرینا در حال دویدن از این طرف به اون طرف

 

بعد از پارک ناژوان رفتیم کوه صفه که حتما در پست بعدی میام و ماجرای کوه صفه رو هم

برات تعریف می کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نایسل
2 مهر 91 16:40
الهی فدات شم ووروجکککک چه پارکییی


خدا نکنه عزیزم زنده باشی.
نایسل
2 مهر 91 18:08
آره خواهر شانسی ست شد


خیلی خوشگل بودن.
نایسل
2 مهر 91 18:08
نه بابا من خودم دق میکنم اگه دور شممم


خدا نکنه عزیزم ،دوری خیلی سخته ....
مامان فاطمه
2 مهر 91 22:07
خاله جون همیشه به گردش وشادی .
عکسات هم خوشگل شده عزیزم


مرسی خاله جونم.
مامان آرمیتا
3 مهر 91 1:47
سلام گلم رسیدن بخیر عزیزم دلمون برات تنگ شده بود آرینا جون
همیشه به شادی و تفریح آرینا خوشگل


سلام خاله جون منم دلم براتون تنگ شده بود.مرسی .
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 10:50
خاله جون از این آتیش پاره ها هم یکی توی خونه ما هم وجود داره


چه خووووووووووووب...سلامت باشن هر چقدر می خوان اتیش بسوزونن.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 10:53
سلام خانمی

اول از اینکه نمی دونستم شما هم اصفهانی هستید خوشبختم

دوم اینکه یاد اون روزها بخیر که ناژوان وسط آب غوطه می خورد
امسال تابستون به رودخونه خشک برخوردیم و کلی دلم گرفت

بی صبرانه منتظر پست کوه صفه هستم اونجا پاتوق خانوادگی ما بود ما سپاهان شهر می نشستیم


سلام عزیزم پس شما اصفهانی هستید.ما هم ساکن شاهین شهر البته الان من خوزستان هستم.منم خوشبختم.

متاسفانه رودخونه خشک بود به نظره من قشنگی اصفهان به زاینده رودشه.
مامان فرنيا
3 مهر 91 11:57
ادم ميمونه اين بچه ها اين همه انرژي را از كجا ميارن؟؟!!


وااااااااااقعا این همه انرژی از کجاست ؟؟؟
مامی اوستا
3 مهر 91 12:01
سلام نازییییییی
ماشاالله چقدر ارینا بزرگ و خانم شده
عروسی ندا خانم هم مبارک - وای من عاشق پارک ناژوانم



سلام خاله جون مرسی نظره لطفتونه.مرسی بابت تبریک عروسی.منم عاشق پارک ناژوانم اگه می شد هرروز می رفتم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 12:58
سلام مامانی مهربون

این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود
سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ
فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی
و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب
یا رَبّ العالمین
حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود
التماس دعا



به روی چشم.
emitis
4 مهر 91 11:18
ماشالا
چه دختر نازی
خدا حفظش کنه


مرسی دوست عزیزم.
مامان امیرمحمد
5 مهر 91 13:07
وای وای ... چه تیپی زده این دختر مو فرفری خوشگل ... عزیز دلم همیشه به تفریح و خوشی ...

مرسی خاله جون.
مامان کورش
5 مهر 91 18:09
سلام عزیزم چه عکسای خوشملی امیدوارم همیشه به گردش باشید


مرسی خاله جون.
الهه مامان روشا جون
7 مهر 91 23:49
همیشه به سفر.
عزیزمی آرینا موفرفری پر انژی.
امان از این وروجکا من فکر می کردم هر چی بزرگتر بشن بهتر میشه از وقتی روشا راه افتاده دیگه تو صندلی غذاشم نمیشینه.فقط دوست داره قدم بزنه.


مامانی کجاشو دیدی منم مثله شما فکر می کردم اما خیال راحت هرچی بزرگتر بشن شیطونتر می شن.