آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

این چیه؟این چطوریه؟اینجا کجاست؟و یه سوال خودشناسی....

1391/7/5 9:45
نویسنده : مامان آرینا
610 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان کممممممک...

این روزا کار مامانی شده جواب دادن به سوالهای عجیب و غریب آرینا...

سوالهای جورواجور ، از وسایل خونه گرفته تا سریال های tv تا یه سوال خودشناسی.....

واسه نمونه چندتا از سوالاتو می نویسم...

1- مشغول خوردن صبحانه بودیم که پرسیدی...

 این چیه؟

مامانی : پنیر...

آرینا : پنیر چیه؟

مامانی : زیر لب میگه حالا من چی جواب بدم که متوجه بشی دختر ، پنیر نام نامیه (به زبون

خود آرینا یعنی غذا)باید بخوری تا بزرگ بشی ، قوی بشی.

چقدر بعضی اوقات جواب دادن به شما سخته ، واقعا می مونم چی جواب بدم که خوب متوجه

بشی.بعضی اوقات وقتی می خوام یک موضوع رو برات آسون کنم برای خودم خیلی سخت میشه.

2-در حال گذاشتن سی دی ....

آرینا : سی دی رو می ذاری داخل دستگاه ولی تصویر سی دی نمی یاد و چندتا دکمه رو فشار

می دی ولی تصویر سی دی نمی یاد ، با جدیت به  مامانی میگی این چطوریه؟؟؟

3-همین که پامونو از در خونه می ذاریم بیرون انفجار سوالها شروع می شه .

کلا هر چیزی که می بینی در موردش سوال می پرسی...

اما...

اما جالب ترین سوالی که از مامانی پرسیدی همین دیشب بود همین طور که کنار هم نشسته

بودیم یدفعه پرسیدی مامانی من چی یم؟؟؟؟

مامانی  همین طور که چشماش از تعجب گرد شده بود گفت :سوال سخت تر از این نبود...

عزیزم ، شما آرینا هستی دختر خوشگل مامانی.

از شنیدن این جواب خیلی خوشحال شدی و یک لبخند ملایم تحویل مامانی دادی و مامانی

محکم گرفتت تو بغل و بوسیدت.

اینم یک سوال خودشناسی از آرینا که دو روزه فکر مامانی رو به خودش مشغول کرده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

یاس
5 مهر 91 1:25
عزیزم هیچ کاری نمیشه کرد.همین طوری ادامه بده.تو موفق میشی.منم هنوز دارم ادامه میدم و گاهی هم مثل تو میمونم که چی بکم.ولی خب کاریش نمیشه کرد دیکه جیگر.
قربون ذهن فرارت بشم من


چشم عزیزم ما که همین طور داریم ادامه می دیم.خدا نکنه گلم یاسی جون .
نایسل
5 مهر 91 1:33
واییییییییییییییییی عزیزممم چه سوالای سختی من بودم میموندم چی بگممم


ببین من چی می کشم...
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 مهر 91 2:15
سلام ؛ عزیزم پسرک من توی جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده میشه به آدرس زیر بری و بهش رای بدی . مرسی گلم ...
http://www.ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2


عزیزم به گل پسرتون رای دادم انشااله برنده بشه راستی مامانی وبلاگتون باز نمی شه من ادرس وبتونو سرچ کردم تا تونستم بیام وبتون.


مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
5 مهر 91 7:46
خوب دلیلش اینه که ارینا با هوشه گلم


مرسی عزیزم نظره لطفته.
مامان فرنيا
5 مهر 91 8:18
ميشه جواب همه سوالات آرينا را بنويسيد تا به موقعش من هم استفاده كنمفعلا توي مرحله اين چيه؟هستم هر چي ميبينه ميگه اين چيه؟


به روی چشم تا جائی که بتونم از سوال و جواب های آرینا می نویسم.فدای فرینا جون بشم با سوال پرسیدنش.
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 مهر 91 9:30
مرسی عزیز دلم ؛ دخمل گلت و ببوس


خواهش می کنم عزیزم .چشم دوست عزیزم.
مامان زهرا
5 مهر 91 12:15
این دوره مخصوص سوالهای بی پاسخ بچه هاست اما باید مادرها دقت کنند هم جواب سوالها را به دقت بدند و هم به نحوی نباشه که فقط بخواهند بچه را از سر خودشون باز کنند
این سوالات توی شخصیت سازی و پرورش فکری اونها خیلی اهمیت داره

پس ساده ازشون رد نشیم.


مرسی از راهنمائی تون دوست عزیزم.منم با شما کاملا موافقم.
مامان زهرا
5 مهر 91 12:15
سلام و سلام
با چند پست جدید بروز شدیم
منتظر دیدن شما هستیم.



حتما عزیزم.
مامان فرنيا
5 مهر 91 12:19
ممنون كه جوابمو دادي اميدوارم دختر من هم مثل آرينا جون زود قانع بشه چون حالا كه مدام ميپرسه اين چيه و به اين راحتيها قبول نمكنه مثلا يك كارتون ميبينه ميگه اين چيه اسم ان شخصيت كارتوني را ميگه باز ميگه اين چيه؟ كمي توضيح ميدم باز ميگه اين چيه خلاصه تا جد و اباد شخصيت كارتوني را در نياره راضي نميشه


خواهش می کنم عزیزم.مامانی پس به یک شجره نامه احتیاج داری!!!!خیلی خوبه که فرنیا جون مرتب سوال می کنه فقط باید با حوصله جوابشونو داد.
مامان فرنيا
5 مهر 91 12:23
نه هنوز از شير نگرفتمش اما جالبه از امشب كه قرار است ديگه بهش شير ندم شما اين سوالو پرسيديد
البته اميدوارم راحت باشه چون توي اين يكي دو هفته قبل خودش بعضي شبها ميگفت نو نو(شير) نميخواد و ميخواد توي تختش بخوابه


موفق باشی عزیزم.
مهدی کوچولو
5 مهر 91 22:52
قبل از بارداری یه کتاب اینطوری خریدم که توش بعضی سوالهای بچه ها رو جواب داده مثل خدا چقدره و این چیزا،پسرخاله من وقتی سه ساله بود از مامان بزرگم میپرسید شورت خدا چقدره؟یا بعد از زلزله بم میگفت مگه نمیگید خدا خیلی مهربونه پس چرا این همه آدم رو کشته حتی مامانا و بچه های کوچولو رو؟


عجب سوالائی !!!!!!!!!!!!
مامان ریحانه جون
6 مهر 91 7:58
خوشـــــــــــــــــــــــگل خالهــــــ
بوووووووووووووووووووووووووووووووس


مرسسسسسسسسسسسی خاله جون.


مامان محمدرهام جون
7 مهر 91 1:15
به نظرمن کتاب چرا های کودکان روبخر وجواب سوالاشو توی اینترنت سرچ کن گلم.


مرسی عزیزم از راهنمائیت.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 13:52
دوستای گلم عیدتون مبارک
6 تا پست جدید (15تا20) را از منوی آخرین مطالب می تونید ببینید و نظر بذارید
مرسی از همراهی تون 07/07/1391.




مرسی عزیزم به روی چشم.
مامان پریسا
7 مهر 91 22:50
سلام گلم.
خوب این که هم طبیعی و هم خیلی خوبه که ذهن ارینا خانم اینقد فعاله.
پیشنهاد میکنم کتاب هایی در این زمینه مطالعه کنید.چون باید به جواب هایی که میدیم خیلی دقت کنیم. هر چی که الان بگید در لوح سفید مغزش حک میشه


مرسی عزیزم از راهنمائیت.
مامان فاطمه
8 مهر 91 22:33
خب آرینا جون کنجکاوه ومیخوادهمه چیز رو بدونه.


واقعا دلش می خواد از همه چیز سر دربیاره.
مامان دینا
9 مهر 91 0:38
هزار ماشالا به ارینای باهوش


مرسی خاله جون نظره لطفتونه.
عاشق باران
9 مهر 91 15:03
چه جالب
من عاشق سوالای بچه هام...برام خیلی جالبه که بفهمم توی ذهنشون چی می گذره. به نظر من هرچی دیرتر قانع بشن و بیشتر سوال کنند بهتره.


درسته عزیزم منم از سوال پرسیدن آرینا لذت می برم اما بعضی وقتا هم دیگه خیلی سوال می کنه.
مامان خورشید
11 مهر 91 11:05
و این داستان ادامه دارد و هی این سوالات سخت تر می شود. صبور و آرام باش و مطمئن جوابشو بده.
براتون شیرین ترین لحظه ها رو آرزو دارم.


درسته این داستان همچنان ادامه داره ، چشم عزیزم مرسی از راهنمائی و دعای خیرتون.