آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

من جوجه نیستم...

1391/10/18 23:32
نویسنده : مامان آرینا
797 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه ١٧/آبان/1391

                              41.gif

حدود ساعت نه ، نه و نیم بود شب  که رفتیم پارک نزدیک خونه مون،

تو ی راه آقای بویراتی فروشنده سوپرمارکت رو دیدم بعد از سلام

و احوالپرسی رو کرد به شما و گفت: چطوری جوجه؟

www.smilehaa.org

سریع و با تاکید جواب دادی من جوجه نیستم....

www.smilehaa.org

همین طور که آقای بویراتی از کنارمون رد می شد چنان زد زیر خنده

که من و بابائی هم نتونستیم جلوی خندمونو بگیرم و نگاهی بهم

دیگه کردیم و زدیم زیر خنده.

ای وروجک مامان  ، نه نه ببخشید ای آرینااااااااااااای مامان.

www.smilehaa.org www.smilehaa.org

بوس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (63)

مامان دینا
19 آبان 91 23:19
اخه تو چرا انقدر شیرینی ارینای من؟
مامان فرنيا
20 آبان 91 9:01
خوب راست ميگه ديگه دختر به اين قشنگي جوجه چيه؟ اين كه از جوجه خوشگلتره و بانمك تره تازه خيلي هم خانومه خوب بود به ان اقا بگيم چطوري اقا خروسه
الهه مامان یسنا
21 آبان 91 10:08
؟آفرین آرینا آفرین
ماهور و مامان
21 آبان 91 10:48
عزيزممممممممممممم
مامان دینا جون
21 آبان 91 21:52
شما هم به جشن تولد پروانه کوچولوی ما دعوتین.منتظرتونیم.
مامان روانشناس
22 آبان 91 16:06
مامان آرینای عزیزم خیلی خوشحال میشم به وب روانشناسی ما بیاید و در بحث های ما شرکت کنید http://psychology.niniweblog.com/
مرجان مامان پریساجون
22 آبان 91 22:55
خیلی ماهی، جوجه کوچولو
مامان سيد محمد سپهر
23 آبان 91 10:23
پائيز اومد دوباره برگها شدن ستاره.....دلت نمي خواد تو هم بخوني پيشمون بيا
زهره مامان آریان
23 آبان 91 18:41
اخی ماشالله بچه های الان خوب حاضرجوابن و حق خودشون رو میخوان. من که کوچیک بودم همه بهم می گفتن طوطی.به خاطر خیلی شمرده صحبت کردنم. مامان میگه: منم هر دفعه می گفتم: من طوطی نیستم من زهره هستم
دخملی
24 آبان 91 4:03
ای جوجوه فکل خاله
مامان خورشيد
24 آبان 91 7:55
عزيزم. نمي دونم چرا انقدر اين عروسكا از اين اصطلاحات بدشون مياد. خورشيدم وقتي بهش مي گن خانوم كوچولو كلي بهش برمي خوره.
مامان زهرا
24 آبان 91 12:50
سلام خوب راست می گه آرینا خانم ارینا فرشته است جوجه که نیست دوست گلم با سه تا پست 40-41-42 بروزیم خوشحال میشیم سر بزنید
زینب و ابوالفضل
25 آبان 91 7:13
چه دخمل شیرینیه این آرینا جونم
مامان کورش
25 آبان 91 16:46
خوب دخملمون درست میگه اسم به این قشنگی داره اسمش صدا بزن
مهدی کوچولو
27 آبان 91 8:24
به به بازم چند روز نبودم و ترکوندید دیگه و ما هم حسابی جا موندیم خوب راست میگه دخترکم جوجه نیست خانم شده حسابی
مامان ساینا کوچولو
27 آبان 91 16:05
چه وبلاگ خوشگلی داری آرینا خانوم. ناگفته نماند ماشاال... خودتم خیلی ماهی و صد البته که جوجو نیستی خانومی.
ارین و مامانش
27 آبان 91 16:15
مامان نی نی
28 آبان 91 16:09
سلام دوست خوبم من از وبلاگ شما خوشم اومد خوشحال میشم به من هم سر بزنی واگه دوست داشتی هم دیگه رو لینک کنیم


سلام عزیزم ممنون که وب آرینا سرزدین من متاسفانه نتونستم برای شما کامنت بذارم اما با کمال میل لینکتون کردم.
مامان فاطمه
29 آبان 91 15:01
خب بچه راست گفته جوجه نیست . آرینا دختر ناز و خوشگله.
زهره مامان آریان
30 آبان 91 0:16
مامان سيد محمد سپهر
30 آبان 91 14:30
عزيزم چقدر قشنگ گفتي:من جوجه نيستم
مامان محمد و ساقی
30 آبان 91 17:34
ای جونم چه زبونی دارن این دخملی ها ولی درست گفت دیگه مامانی جوجه نیست دیگه آرینا خانمه!!!!!
یاس
2 آذر 91 16:45
قربون حاضر جوابیت بشم عشق خاله
مامان سانای
2 آذر 91 17:00
مامانی وروجک
2 آذر 91 20:05
سلاااااااااااام جوجه زرنگه!چطوری خوشگلم؟ههههههه خیلی باحال بود.
مامان بیتا
6 آذر 91 10:37
سلام مامان ارینا جون
ماشاالله ...هزار ماشاالله به دخترت
خدا حفظش کنه
دوست داشتی به وب ما هم بیا
من خواهر مامان حنا هستم


سلام عزیزم مرسی نظره لطفتونه.به روی چشم حتما.


مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 91 14:31
سلام دوستم .سيد محمد سپهر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 51 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به پسرم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
مامان مانی
6 آذر 91 14:59
ای جانم ..........خوب راست می گه دیگه...عزیزم
عاشق باران
7 آذر 91 15:14
چرا نیستید پس؟ شما که زود زود آپ می کردید؟
مامان سيد محمد سپهر
8 آذر 91 10:15
سلام دوستم با دومطلب به روزيم .....منتظر ديدگاهايتان هستم
مهدی کوچولو
8 آذر 91 11:10
سلام به همه دوستای عزیزمون مهدی ما در مسابقه نی نی و محرم ژرنال دنیای نفیس شرکت کرده این اولین مسابقه ای است که مهدی جون شرکت کرده اگه دوست داشتید بهش رای بدید خوشحال میشیم مهدی خان با رای شما عزیزان برنده بشه.کد عکس ۳۰ هست و پایین لینک وبلاگ روگذاشتم. آلبوم کودکان محرم ۹۱ ژرنال دنیای نفیس http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php
مامان نادیا و نلیا
8 آذر 91 20:35
ای جوووونم
مامان رها
9 آذر 91 8:22
جوجه کوچولوی شیرین زبون چرا دیگه پیش ما نمیای
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
9 آذر 91 11:14
سلام کم پیدایید؟ دلمون براتون تنگ شده اومدم یک سلامی کنم و بروم
وانیا باستان پور
9 آذر 91 20:10
عریرم خوشحال میشم لینکم کنی و دوستای خوبی برا هم بشیم


عزیزم با کمال میل لینکتون کردم متاسفانه من نتونستم براتون پیام بزارم.
مامان فری
10 آذر 91 12:57
الهی قربون این شیرین زبونیات
مامان روانشناس
10 آذر 91 15:28
مامان عزیز در بحث های روانشناسی ما در مورد بازی های جنسی کودکان - دکتر بازی شرکت کنید . و خوشحال میشیم از نظرات خوبتون بهرمند بشیم http://psychology.niniweblog.com
مامان ساجده
12 آذر 91 18:27
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر کد عکس 0026 در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد http://ninimod.niniweblog.com تا پنج شنبه مهلت داره
مامان تارا
12 آذر 91 20:20
وای خداوندا چه فرشته کوچولوی ناناسی /عزیزم عکس پست ثابت خییییییلی قشنگه بووووووووووووس ****************************** میشه خواهش کنم به این آدرس برین و به تارا رای بدین ؟ممنونم http://ninimod.niniweblog.com/post20.php تاچهارشنبه مهلت داره
مامان آیلین
14 آذر 91 12:44
سلام دوست خوبم. دخترم توی مسابقه عکس روی مجله شهرزاد شرکت کرده . لطفا کد 193 رو به شماره 20009592 پیامک کنید. از لطفتون ممنونم.
زینب عشق مامان و بابا
16 آذر 91 10:56
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ سلام خوبید؟ گلتون خوبه ؟
مامی کتی
16 آذر 91 11:25
سلام و با اجازه به من هم سر بزنید پشیمان نمی شوید www.taghvim2000.persianblog.ir
♥ الهه مامان روشا جون♥
18 آذر 91 0:31
سلام آرینا جون و مامان پگاه عزیز.خییل دلم براتون تنگ شده.خیلی کم پیدا شدید. 29 ماهگی دختر خوشگلمون رو تبریک میگم .
مامان مارال فرفری
18 آذر 91 19:34
اخی نازی به خدا مارال هم تا به کسی سلام نمیده بهش میگن سلامتو خوردی با عصبانیت میگه نه نه من نخوردم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
19 آذر 91 14:39
خوب راست گفته عزیزممممممممممممممممم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 15:10
دوست گلم با سه تا پست جدید 46-47-48 بروزیم کم پیدایی خانمی...امیدوارم خوش باشید
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
22 آذر 91 13:08
دوست خوبم با یک شاخه گل توی این روز زیبا 12/12/12 بهترین ها را برای شما و خانواده محترم آرزومندم.
عاشق باران
24 آذر 91 19:26
دارم نگران میشم کجایید؟

عزیزم معذرت می خوام باعث نگرانیت شدم.

مرجان مامان پریساجون
25 آذر 91 23:04
کجایی کم پیدایییییییی؟
زهره مامان آریان
27 آذر 91 0:08
مامان فاطمه
29 آذر 91 14:46
بپاس خوبیهایت هر بار که از ذهنم می گذری ، لبخند پر مهر خدا را برایت آرزو می کنم . آخرین روزهای پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ. پیشا پیش یلدات مبارک.
مامان سونیا
29 آذر 91 18:52
گذشت پاییز ، آمد فصل سرما / سرآغازش شب زیبای یلدا چه شبهای درازی دارد این فصل / یقین زلف سیه گیسوی یلدا در این فصل زمستان یکدلی به / محبت ، دوستی ، سیمای یلدا شب یلدا عجب نیکو فتاده / به ماه دی که آید بوی یلدا در ایام گذشته کرسی عشق / بپا بود از شب والای یلدا به روی کرسی و سینی فراوان / عیان بود از صفا صد خوی یلدا لحاف و منقل و آتش به خانه / نشسته دور هم ، همسوی یلدا ز برف و داستان راه مانده / سخنها رفته از سرمای یلدا ز سنجد ، آش کشک و قصه گفتن / بسی دریای قصه پای یلدا ز نو رسمی بپا از بهر فردا / صفا و خرمی فردای یلدا مبارک باد فصل برف و باران / به یمن نعمت دیمای یلدا مقدم شکر ایزد کن به عالم / ز حاصل پر ثمر دارای یلدا
رجبی
29 آذر 91 22:19
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو دیدم جالب بود. من طراحی تقویم کودک انجام میدم، اگر دنبال یه هدیه خوب واسه کوچولو و خانوادتون برای عید نوروز 1392 میگردید توصیه میکنم یه سر به وبلاگ من بزنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkood.persianblog.ir
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
30 آذر 91 2:40
سلام جوجو امیدوارم هرکجای این ثانیه ها نبضت میزند آخرین روز پاییزی خوبی و یلــــــــــــــدایی پر از محبت خدای مهربونمون داشته باشی از طرف مامان دخملی و انیس سـادات
رجبی
30 آذر 91 11:24
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir, http://taghvimkood.persianblog.ir
مرجان مامان پریساجون
1 دی 91 6:31
سلام کجاییییییییی؟کم پیدایی عزیزم
مامان خورشيد
2 دی 91 14:38
خب معلومه. خانوم به اين خوشگلي.
مامان شیدا
2 دی 91 14:40
سلام . ماشاالله بزرگ شده این دخمل ناز .... خوشحال میشیم جزء دوستاتون باشیم ....


سلام دوست عزیزم اگه می شه آدرس وبتونو برام بزارین.
پرهام کوچولو
4 دی 91 8:59
تو جیگری جوجو نیستی که عزیزم
مامان نادیا و نلیا
4 دی 91 11:40
کجایین آرینا و مامانش دلم واستون تنگ شد هر جا هستین شاد و خوش باشین
نگین مامان رادین
4 دی 91 17:26
اااا قربون تو بشم من شما نانازی ، عسلی ، عروسکی ،فرشته ارینایی من قربونت بشم دلم برات تنگ شده پس کجایید ما اومدیم حالا شما رفتید بیایید دیگه دلم براتون تنگیده از روز خودت و مامان ماهت می بوسم امیدوارم هر جا که هستید شاد و تندرست باشید.
مامان زهرا
4 دی 91 19:03
ماشالا به این دخمل ناز و شیرین زبون آفرین خاله کار خوبی کردی از حالا باید تمرین کنی در برابر آقایون حاضر جواب باشی