آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

یک فنجان چای یخ کرده...

1392/3/21 20:23
نویسنده : مامان آرینا
754 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه ٧/خرداد/1392

 ني ني شكلك

 

شده تا حالا بعد از انجام کارای خونه یک فنجان چای

 

برای خودتون بریزین

 

و از خوردن یک فنجان  چای داغ  لذت ببرین؟

.

.

.

 

همین که می خواین چائی رو نوش جان بکنین...

 

 دختر کوچولوتون میگه  مامان بیا ، بیا...

 

ببین به موهام گیر زدم خوشگل شدم...

 

لباس عروسم رو تنم می کنی ؟

 

به موهای نی نی م هم گیر می زنی خوشگل بشه...

 

مامانی شکلاتم می خواماااا...بهم می دی؟

 

مامان بیا ، بیا...بدو ، جی جی (جیش )دارم...

 

مامان می بریم پارک؟

 

مامان ، مامان ، مامان،....

 

و همین طور ادامه داره تا اینکه یک آن

 

متوجه می شین یک فنجان چائی برای خودتون

 

ریخته یودین...

 

وقتی می خواین چای رو نوش جان کنین،

 

چائی دیگه سرد سرد شده ، یخ کرده...

.

.

.

 

 

همین طور که چائی یخ کرده رو می خورم

 

به خودم می گم زندگی یعنی همین...

 

خوردن یک فنجان چائی یخ کرده کنار

 

بهترین دختر دنیا ...

 

چقدر این چائی می چسبه.

 

"عزیزم خیلی دوست دارم با تمام وجودم"

 

 عزیزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

mamanebaran
7 خرداد 92 12:18
سلام عزیزم

نوشته هاتون خیلی خیلی زیبا بود و

اتفاقی که شاید برای همه افتاده

باشه , برای خودم که خیلی زیاد پیش

اومده اما من هیچوقت طعمی

شیرینتر از چای سرد شده کنار دخترم

نچشیدم

طعمی که یادآور روزهای کودکی

فرشته های نازنینمون میشه همینطور

که تو صفحه سفید به یادگار نوشته

میشه

یه روزی دلمون برای همین چای

سرد هم تنگ خواهد شد

ممنون به خاطر مطلب زیباتون



آرینا گلم خیلی خیلی نازی




نظره لطفتونه عزیزم.حتمادر آینده دلمون برای این روزا حسابی تنگ می شه.
دوست دارم گلم، بوووس...
مامان ارمیا و ایلمان
7 خرداد 92 12:22
آی گفتی. من دیروز از سر مار که برگشتم خونه تا چند ساعت وقت نکردم صورتم رو یه آب بزنم.
آرینا جون ایشالله لباس عروس واقعی بپوشی و خوشبخت بشی.


خسته نباشی عزیزم.مرسی از دعای قشنگت گلم.
مامان آناهیتا
7 خرداد 92 16:38
خیلی جالب بود و فکر کنم حرف خیلی از مامان هاست .
دلم برای چای داغ تنگ شده

بوس برای آرینا


حالا حالا ها باید چائی یخ کرده بخوریم عزیزم...
بوس از طرف آرینا و مامانش برای دوست گلم.
الهه مامان یسنا
9 خرداد 92 19:46
جانا سخن از زبان ما میگویی راست میگی عزیزم واقعا اون چایی یخ کرده هم مزه ای داره نه!!!


در کنار دخترامون حتی چای یخ کرده هم می چسبه.
مامان فرنیا
9 خرداد 92 22:45
سلام من تازه امروز فرنیا را از بیمارستان اوردم خانه واولین وبی که سرزدم اینجا بود مطلب قشنگی بود و عکس بسیار زیبایی از ارینا گلی پیوست ش بود خیلی لذت بردم
موسیقی وبتون به من خسته از بیماری فرنیا ارامش داد
ایشالله زودتر بتونم وب فرنیا را با مطلب بیماری و بستری شدنش در بیمارستان به روز کنم ایشالله هیچ مادری بیماری فرزندش را نبینه


ایشااله همه ی بچه ها همیشه سالم و سلامت باشن.
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 1:57
سلام عزیزم
چه پست جالبی مخصوصا" با این عکس خوشگل
من برای جلوگیری از چای یخ کرده زمین نذاشته داغ داغ تند تند میخورمچیکار کنم اصلا" از چای یخ شده خوشم نمیاد


سلام گلم.مرسی عزیزم.پس شما چای داغ داغ می خورین.
مامان بابای الیسا
10 خرداد 92 19:04
عزیزم خیلی قشنگ نوشتی و فکر کنم این حرف دل همه مامانا باشه .


نظره لطفتونه عزیزم.
مرجان مامان پریساجون
11 خرداد 92 14:34
چه دخمل خوشگلییییییییییی ماشاله


مرسی خاله جون چشماتون خوشگل می بینه.
مامان آناهیتا
12 خرداد 92 0:34
کجایی مامانی دلتون تنگ شده برای دختر و مامان


سفر بودم عزیزم.
عاشق باران
12 خرداد 92 15:37

زندگی با همین لحظات زیبا میشه




دقیقااااااااااا....
مامان ساینا کوچولو
13 خرداد 92 10:32
ناز بشه این دخمل گل.عروس کوچولوی ناز.ایشاا..زیر سایه مامان وبابای مهربونش بزرگ شه، درسش و بخونه و عروس بشه.


مرسی از دعای قشنگت گلم.
مامان امیر مهدی
13 خرداد 92 16:23
خیلی زیبا توصیف کردی


مرسی عزیزم.
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 خرداد 92 23:44
سلام پگاه جون.
خیلی دلم براتون تنگ شده بود.
نوشته هات خیلی زیبا بود.واقعا خیلیا چاغ داغ رو در آرزوی داشتن بچه میخورن.خوشحالم که ماها از این نعمت یعنی داشتن بچه بی بهره نموندیم.
خدا کنه همیشه جگر گوشه هامون سالم و سرحال باشن و ما از دیدنشون لذت ببریم.
ببوس آرینای عزیزمو

سلام عزیزم منم خیلی دلم برای شما تنگ شده.راست میگی عزیزم بعضی ها در حسرت بچه دار شدن هستن انشااله هر کسی که آرزوی بچه دارشدن داره خدا بهش یه نی نی ناز ببخشه .

الی
14 خرداد 92 12:06
www.arashbaby.blogfa.com فروش انواع لباس بچگانه دخترو پسر با رنگ بندی و سایز بندی و کیفیت خوبببببببببببب قیمت مناسب
مامان آروین
16 خرداد 92 17:49
سلام دوست عزیزم خیلی جالب نوشتی
1000 بار برام پیش اومده
مادر بودن یعنی همین عاشق و از خود گذشته
آرینا جون پرنسس زیبامو از طرفم ببوسید


سلام عزیزم نظره لطفتونه.
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
17 خرداد 92 17:58
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


به روی چشم.
نازنین موسوی
17 خرداد 92 18:14
چه دختر ماهی دارید.خدا براتون نگهش داره.
اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحال میشم به ما سر بزنید.
http://nikoo-mousavi.niniweblog.com/


مرسی عزیزم،حتما گلم.
مامانی وروجک ارمیا
17 خرداد 92 18:26
نوش جان یه فنجون چای یخ کرده.موضوع جالب و ویی بود.افرین به خلاقیت تون.عزیزم ادرس وب ارمیا عوض شده ولی شما با ادرس قبلی مارو لینک کردی.


مرسی عزیزم نظره لطفتونه.الان درستش می کنم.
مامان فاطمه
18 خرداد 92 14:04
سلام ، به نظرم این اتفاق برای بیشتر مامانا افتاده .
منم بعضی وقتا تا خانمی صبحونش تموم کنه می بینم چایم خنک شده.
بذاریم بچه ها تا بچه هستن برای خودشون بچگی کنن.


سلام عزیزم .پس همه ی ما طعم چای یخ کرده رو چشیدیم...
فاطمه مامان الينا گلينا
20 خرداد 92 15:08
نوش حونت عزيزم.اين چايي هم يه جور ديگه مي چسبه.
چه عروس نازي


مرسی گلم.
فاطمه مامان وانیا
22 خرداد 92 16:01
خیلی جالب بود اما برای من هیچ موقع اتاف نیفتاده و نمی افته چون اصلا اصلا چای نمی خورم


مرسی عزیزم، پس شما اهل چائی نیستین!