آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

آرینا...مهمان مامان

1392/4/8 15:49
نویسنده : مامان آرینا
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه 6/تیرماه/1392

 

آرینا : مامانی من می خوام بیام خونتون ممونی (مهمانی)...

 

مامانی : به به تشریف بیارین...

 

آرینا خونه مامانی مهمانه...

 

آرینا : مامانی ، برام شربت درست کن ...

 

مامانی : چشم گلم...

 

مامانی در حال تعارف کردن شربت به آرینا خانم...

 

آرینا : میسی (مرسی)من خونمون خوردم ، نمی خورم...

 

مامانی : چه با کلاس آدم رو سرکار می ذاریــــــــــــــــا!

 

رای تپل یادتون نره  ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نرگس مامان باران قلنبه
6 تیر 92 0:57
عزیزم مامانی چرا نوشتی جان من
ولی با همین جمله منو دگرگون کردی من که رای دادم هم با گوشی خودم هم همسرم


عزیزم تکه کلام من جان منه برای همین نوشتم.پس برای دگرگونی عالیه...مرسی بابت رای لطف کردی حتما جبران می کنم.
مهدی کوچولو
6 تیر 92 10:59
با کمال میل


مرسی عزیز دلم.
mamane radin
6 تیر 92 13:47
salam azizam mer30 ke be ma sar zadi
be arina joonam ray dadam


خواهش می کنم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.مرسی از محبتتون.
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 15:36
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی


به روی چشم.
مامان فاطمه زهرا
6 تیر 92 18:12
سلام خانمی روزتون بخیر دخترم فاطمه زهرا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 192 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیمhttp://fatemehzahrakh.niniweblog.com


به روی چشم عزیزم.
مامان فاطمه زهرا
6 تیر 92 18:13
خاله جون همرو خوردی نوش جون ایشالله یکی از برنده ها باشی


مرسی خاله جون اگه نمی خوردم که نی نی شکمو نمی شدم.مرسی...
معصومه از دنیای شکلک،کارتون،آهنگ
6 تیر 92 22:12
خاله جون بهت رای میدم.


مرسی خاله مهربون.
سعیده ، مامان هومان
7 تیر 92 0:38
من که ضعف کردم برات آرینا جونم


خاله جون الان آب قند میارم...مرسی نظره لطفتونه.
مامان فرنیا
7 تیر 92 8:15
امان از سرکار بودن از دست این بچه ها


چه می شود کرد؟!!!
معصومه از دنیای شکلک،کارتون،آهنگ
7 تیر 92 11:54
عزیزم آخرین مطالبم مربوط به شمااست بیاید ومطالعه کنید.


مرسی گلم از راهنمائیتون.
معصومه از دنیای شکلک،کارتون،آهنگ
15 تیر 92 21:07
سلام عزیزم من برگشتم.لطف کنید هرچه سریع تر فایل رو به ایمیلم ارسال کنید تا کدش رو براتون بسازم.منتظرتون هستم.


سلام عزیزم اومدم وبتون....