آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

چتری از جنس بامبو...

1392/4/10 16:24
نویسنده : مامان آرینا
873 بازدید
اشتراک گذاری

یک شنبه 9/تیرماه /1392

 

آرینا : مامانی مامانی مامانـــــــــــــــــی ...

 

مامانی : بلــــــــــــــــه چی شده ؟؟؟

 

آرینا : داره بارون میاد ، بیا زیر چتر خیس نشی...

 

مامانی : فدات بشم..

 

زیر لب ، اینارو چرا برداشتــــــــــــــــــــــی آخه...

 

آرینا : خب داره بارون میاد...

 

رای تپل یادتون نره به من زنگ بزن

 

8 روز تا تولدم...

 

               عزیزه دلم...

               دختره خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرتین
9 تیر 92 21:25
سلام خاله جون
پسر کوچولوی منم توی جشنواره تابستانه شرکت کرده
منتظر رای های مهربونتون هستیم
اول ببینید بعد کد 293 به شماره 20008080200 پیامک کنید


همین الان اومدم وبتون...
مامان ماریا
9 تیر 92 21:47
سلام . دخترتون خیلی نازه وبلاگ خیلی خوبی دارین من لینکتون میکنم که بازم بهتون سر بزنم . شما هم به وبلاگ دخمل ما بیا و اگه دوست داشتی لینکمون کن


سلام عزیزم نظره لطفتونه عزیزم.همین الان اومدم عزیزم و با کمال میل لینکتون کردم.
مهدی کوچولو
9 تیر 92 23:06
خونه ما رو اگه ببینی؟؟؟!!!!همه چی ترکیده گل که دیگه جای خوش رو داره.


خونه ما هم دست کمی نداره در حاله انفجــــــــــــاره...هیچی سرجای خودش نیست.
مامان ساره وثنا
9 تیر 92 23:49
چه شكموى با كلاسى!


با کلاس ، می بینی خاله جون.
حدیث مامان پرهام
10 تیر 92 1:08
نازی نانازززززززززززززززززززززززززی ارینا جونننننننننننم


مرسی خاله مهربونم.
حدیث مامان پرهام
10 تیر 92 1:12
ارینا جونممممممم که تیر ماهیه .اخه منم تیر ماهههههههههههی هستم................تولدت پیشاپیش مببببببببببارک خاله


پیشاپیش تولد شما هم مبارک.
مامان محمدرضا
10 تیر 92 1:39
سلام چه نی نی بامزه ای داری حرفاش باحاله.طنزیه برای خودشااااا.ههههه ممنونم اومدید وبمون.


سلام دوست عزیز.باید از کاراش فیلم بسازیم .
مریم
26 تیر 92 18:44
عزیزم چه قدنازی شما


مرسی خاله جون نظره لطفتونه.