آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

هندونه ی سخن گو...

1392/4/13 17:18
نویسنده : مامان آرینا
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه 13/تیرماه/1392

 

برای آرینا هندونه قاچ کردم و گذاشتم داخل بشقاب و براش

 

بردم داخل اتاق...

 

تقریبا یه ربع بعد رفتم تا بشقاب خالی رو از اتاق بیارم که

 

دیدم آرینا هنوز هندونشو نخورده...!!!سوال

 

مامانی : آرینا مامان پس چرا هنوز هندونتو نخوردی ؟؟؟سوال

 

آرینا : مامانی ، آخه داریم با هم حرف می زنیم...خیال باطل

 

مامانی : اوه ببخشید ، پس مزاحم نمی شم... ساکت

 

             نفس مامان

 

رای تپل  قلب

تولدم خیلی نزدیکه فقط 4 روزه دیگه هورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان اروين
13 تیر 92 17:37
به مام سر بزنيد خوشحال ميشم
خاله پارمیدا
13 تیر 92 18:01
_*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________#پیش منم بیاین خوشحال میشم
مامان اسرا
13 تیر 92 18:04
سلام خاله جون تولدت پیشاپیش مبارک باشه الهی هزار ساله بشی . راستی من به تو رای دادم. ان شاا... امتیاز بیاری.


مرسی خاله جون.مرسی بابت رای گلم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 تیر 92 18:07

فداش بشم چقد ر نازه


خدا نکنه خاله جون.
مامان آرینا
13 تیر 92 18:33
من چند روز پیش به آرینا جون رای دادم. موفق باشی عزیزم


مرسی گلم خیلی لطف کردین.
♥ نیم وجبی ♥
13 تیر 92 19:07
الهی فدات شم عزیییزم چقدر بامزه پیشاپیش تولدتم مبارک باشه عزیز دلم
صبا خاله ی ایسا
13 تیر 92 20:26
عزیزم منم شمارو با افتخار لینک میکنم



مرسی گلم به جمع دوستای گلم خوش اومدین.
مامان محمدرضا
13 تیر 92 23:29
ممنونم واسه رای به یکی از دوستام میگم برا دخملتون رای بده


خواهش می کنم عزیزم کاری نکردم.مرسی.
مامان مانی
14 تیر 92 11:17
سلام مامانی دلم برا ارینا جون تنگ شده بود مگه می شه من نی نی وبلاگ بیام پیش ارینای خوشگلم نیام؟فقط چون خیلی دیر ب دیر می یام و همه پست های قبل و با هم می خونم می بوسمت ارینای خوشگلم


سلام عزیزم ما هم حسابی دل تنگ شما بودیم مگه میشه دوستای قدیمی رو فراموش کرد عزیزم همیشه به یاد شما هستم.دوستون دارم می بوسمتون...
مامان مانی
14 تیر 92 11:19
راستی ارینا جونم تولدت پیشاپیش مبارک باشه عزیزم همیشه به شادی روی ماهت و می بوسم


مرسی خاله مهربونم منم می بوسمتون...
مامان محمدرضا
14 تیر 92 15:18
مرسییییییییی شما هم همینطور


خواهش می کنم کاری نکردم گلم.
دختر عمه یسنا
14 تیر 92 15:38
سلام مامان ارینا ماشااله دختر شماهم نازه حتما بهش رای میدم منم لینکتون کردم


میسی که اومدی پیشم خاله جونم بوس بوس


سلام دوست گلم.محبت می کنی عزیزم.
بچه های دیروز
14 تیر 92 16:54
سلام ..
به شما هم رای دادم .. ایشالله برنده شی گلم ...


سلام ، محبت کردی دوست عزیز.
مامان کمیل و کیان
14 تیر 92 18:04
وااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم چقد نازی ماشالله .مامانی به دختر گلت رای دادم .لینکتونم کردم خوشحال میشماگه بازم به ما سر بزنید


مرسی خاله جون نظره لطفتونه.محبت کردی گلم.دوست گلم لطفا آدرس وبتونو برام بذارید.
مامان نیایش
14 تیر 92 22:21
ماشالله
چه دختر نازی
ایشالا که رای میاری عزیزم


مرسی عزیزم نظره لطفتونه.
مهدی کوچولو
15 تیر 92 0:01
خوشبحال هندونه از تنهایی دراومد


خیلی بامزه نوشتی سودی جون ، خوشبحالش .
یاس
15 تیر 92 0:53
قربون اون نپاهت بشم عشقم.


خدا نکنه خاله جونم.
مدیا
15 تیر 92 2:28
سلام با اجازتون شما رو لینک کردم تولدت مبارک باشه پیشاپیش و انشالله هزار ساله شی
حدیث مامان پرهام
15 تیر 92 2:39
عزیزم که اینقد خاننننننمی


مرسی خاله ی مهربونم.
مامانی صدف
15 تیر 92 7:31
وای چه دخمل شیرینی خدا حفظش کنه.خوش بحالتون همچین دختری دارین.حتما بهش رای میدم.


نظره لطفتونه.مرسی بابت دعای خیرتون و مرسی بابت رای محبت کردین.
مامانی صدف
15 تیر 92 7:37
وای چه دخمل با نمکی خدا واستون حفظش کنه .خوش بحالتون همچین دخملی دارین.کی میشه نی نی منم به دنیا بیادحتما بهش رای میدم
حدیث مامان پرهام
15 تیر 92 10:52
قربونت بشم من که اینقد خانمی تووووووووووووووووووووو دختر
آخخخخخخ جون تولد ارینا جونم نزدیکه هوررررررررررااااااااااااا


خدا نکنه خاله جون.
مامان اروين
15 تیر 92 11:46
ابممم


اومدم عزیزم....
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 تیر 92 12:35
دوست گلم ما برگشتیم
سلام و صد تا سلام
دلم براتون تنگ شده بود.
1. توی یک پست دلیل غیبت 4 ماهه را خواهم نوشت.
2. تک تک پست هایی را که نخوندم را حتما مطالعه می کنم.
3. خودم هم حداقل 10 تا پست دارم که همه آماده است و فقط باید آنها را آپلود کنم پس به ما هم سر بزنید.
4. الان دخترم با کد 463 در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم به دخترم رای بدهید کافی کد 463 را به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.


دوستون دارم زیاد زیاد زیاد
منتظر دیدار شما در وبلاگمون هستیم.



به به رسیدن بخیر ما هم دلتنگتون بودیم.عزیزم وبتون باز نمی شه برای من بازم سعی می کنم .دلم می خواد روی ماهتونو ببینم.
مامان کمیل و کیان
15 تیر 92 13:23
http://komeylbaba.niniweblog.com/


مرسی گلم.
مامان محمد و ساقی
15 تیر 92 14:11
سلام عزیزم
پیشاپیش تولد آرینا جون مبارک باشه

ایشالله همیشه سلامت باشه


سلام عزیزم مرسی گلم.
مامان محمد و ساقی
15 تیر 92 14:12
ایشالله تو مسابقه هم موفق باشه.من هنوز به کسی رای ندادم
ولی رای ارینا جون یادم میمونه
رمزمون رو خصوصی براتون گذاشتم


مرسی عزیزم.
مامان نازی
15 تیر 92 16:46
گلم کیانا هم توی مسابقه شرکت کرده اگه دوست داشتین رای بدید ممنونم.
کد 468 رو به شماره 20008080200 پیامک بزنید.


به روی چشم عزیزم.
رها
15 تیر 92 19:01
سلام . ممنون که به وبم سر زدین. راستش وبتون خیلی قشنگه دخترتون هم خیلی خوشگله . خیلی هم فوفولیه


سلام دوست عزیزم.خواهش می کنم نظره لطفتونه.
مامان یاسین
15 تیر 92 20:31
سلام گلم رو چشمم همین الان 143 رو اس میکنم دخمل نازتو از طرف من ببوس


سلام دوست عزیزم مرسی بابت رای خیلی لطف کردین.
مامان صدف
16 تیر 92 9:19
عزیزم تولدت مبارک. همیشه زنده باشی و در کنار مامان و بابات خوشحال و شاد زندگی کنی.


مرسی خاله جونم.مرسی بابت دعای قشنگتون.
مريم مامان آريا
16 تیر 92 10:44
سلام
خوشحالم به وب زيباتون آشنا شدم
به ما هم سر بزنيد
منتظر تولد گل دخملتون هستم


سلام عزیزم شما لطف دارین.به روی چشم.
مامان آناهیتا
16 تیر 92 12:14
سلام دختر باهوش
چقدر با احساسی خاله قربونت برم

راستی پیشاپیش تولدت مبارک


سلام خاله جون مرسی از لطف و مهربونیتون.مرسی بابت تبریک تولدم.
nafas
16 تیر 92 13:17
راستي تولدتون بيشا بيش مبارك


مرسی عزیزم.
معصومه از دنیای شکلک،کارتون،آهنگ
16 تیر 92 15:12
تولدت مبارک باشه عزیزم.ایشالله 100ساله شی نه120ساله شی نه120 سال کمه همیشه زنده باشی.


مرســـی خاله جون.
مامان اسرا
16 تیر 92 15:48
دختر قشنگ منم بهت رای دادم انشاءا... که تو دختر خوبم رای میاری


مرسی دوست گلم لطف کردین.لطفا آدرس وبلاگتونو برام بذارید تا بیام وبتون.
ღ مونا مامان امیرسام ღ
16 تیر 92 20:14
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7

عزیزم همین الان رفتم و به امیرسام جون رای دادم.مامانی آدرس وبلاگتونو برام بذارید لطفا.