آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

ماه رمضان مبارک...

1392/4/21 18:37
نویسنده : مامان آرینا
837 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه 21/تیرماه /1392

روز اول ماه رمضان ، آرینا مشغول خوردن صبحانه ...

آرینا : مامان بیا صبحانه بخور...

مامانی : عزیزم من نمی خورم شما بخور...

آرینا : در حالی که برام لقمه می گیره ، نمی شه که

نخوری دخترم...

مامانی : من روزه ام خدا اجازه نمی ده غذا بخورم...

آرینا : خب باشه ، من اجازه می دم بیا بخور ، بخور دخترم...

مامانی : فدای پاکی کودکانه ات عزیزدلم.

"ماه رمضان مبارک"

کارت پستال درخواستی طراحان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان فرنیا
21 تیر 92 8:15
سلام مامانی ماشالله به این بچه ها که اینقدر مهربان و شیرین زبان هستند
من مربی های مهد زحمت کشیدند در مورد روزه صحبت کردند و فرنیا خیلی گیر نمیده که بخورم میگه بزرگترها شب غذا میخورن البته گاهی روزه یادش میره میگه مامان وضوه


مامانی نماز روزتون قبول باشه.آرینا هم با همین یکبار خیلی خوب متوجه شد وقتی چیزی نمی خورم میگه مامان روزه ائی؟
مامان بردیا
21 تیر 92 11:29



مرسی خاله جون.
معصومه از Sarzamin Royaha
21 تیر 92 12:52
سلام دوست عزیز فکرکنم شما ازمن دلگیر شدی؟من اگه عجله میکردم واسه این بود که برای تولد اریانا جون کد رو آماده کنم.اگه ناراحت شدین حلالم کنید.اگه بازم میخواید کارتون رو انجام بدید من درخدمتم.
طاعات وعباداتتون هم قبول


سلام معصومه جان چرا دلگیر ؟؟؟کوتاهی از منه گلم.بخاطره چی باید ناراحت باشم؟؟؟حتما عزیزم.
خاله پارمیدا
21 تیر 92 18:07
سلام راستش من خودم میدونم کدوم یک از دوستای پارمیدا بهش رای دادن اون نظر رو مامانه نی نی واسه همه ی دوستاش فرستاده من نبودم دستم بود...تقصیر استینم بود خب مادره دوق داره نی نیش برنده بشه حتی اگه چایزه هم ندن
مامان زهرا
21 تیر 92 18:51

قبول باشه مامانی التماس دعا


مرسی عزیزم.التماس دعا خانمی...
صبا خاله ی ایسا
22 تیر 92 13:04
استشمام عطر خوشبوی رمضان از پنجره ملکوتی شعبان گوارای وجود پاکتان


مرسی از کامنت زیباتون.
موش موشی
22 تیر 92 13:22
سلام خانمی. از طرف من دخترت رو ببوس. هم از گوشی خودم هم از گوشی آبجیم به دختر خوشکلت رای دادم.
راستی بازم به وبلاگ من و عشقم سر بزن.


سلام دوست گلم.محبت دارین شما چشم حتما.مرسی بابت رای خیلی لطف کردین.حتما عزیزم.
معصومه از Sarzamin Royaha
22 تیر 92 13:41
سلام عزیزم من جزء12قرآن کریم روبرای شمادرنظر گرفتم.
اگه بازهم جزءبیشتری خواستید اعلام کنید.
فقط قرائت را تا آخرین روز ماه رمضان انجام دهید.
قبول باشه.اجرتون با خدا


مرسی عزیزم.
هستی و هیربد
22 تیر 92 14:48
سلام ممنون بهمون سرزدید.حتما رای میدیم.ماشاا... دخمل نازنازی دارید. حتما برنده میشه.ازطرف ماهزاربارببوسیدش.


سلام گلم خواهش می کنم.مرسی که به آرینا رای می دین.
مامان محمدرضا
22 تیر 92 14:56
قبول باشه التماس دعا گل دخترو هم ببوس نانازی


مرسی عزیزم.به روی چشم.
مامانی وروجک ارمیا
22 تیر 92 19:54
دوست عزیزم سلام.با ارزوی قبولی طاعات و عباداتتون.ارمیا وروجک با کد 603 در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده.اگه به ارمیا رای بدین لطف میکنید.
603


http://www.niniweblog.com/images/festival92/603.jpg



عزیزم نماز روزه شما هم قبول .کد شما رو یادداشت کردم.
مامان آروین
23 تیر 92 0:51
خیلی جالب بود دختر شیرین زبونم ایشالله نماز و روزه هاتون قبول باشه .


عزیزم نماز روزه شما هم قبول ..
مامان پانیذ کوچولو
23 تیر 92 13:26
فدای دل مهربون بچه ها...نماز و روزه قبول


واقعا مهربون و معصومن بچه ها.نماز روزه شما هم قبول
صبا خاله ی ایسا
23 تیر 92 14:54
سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ____من آپم___ _ ______#
#__________#____________بدو بیا___ا ___ #
_#_________#_________________ا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######




همین الان میام...
حدیث مامان پرهام
24 تیر 92 1:10
قربونت بشششششم خاله جون که اینقد مهربون و پاک و معصومیییی


خدا نکنه خاله جون.