آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

شیرین پلو...

1392/4/23 15:47
نویسنده : مامان آرینا
509 بازدید
اشتراک گذاری

یک شنبه 23/تیرماه /1392

برنج رو پاک کردم ، ریختم داخل ظرف و بعد از شستن برنج .....

مقداری آب ریختم داخل ظرف برنج و رفتم داخل اتاق تا کمد لباسای

آرینا گلی رو که همشو بهم ریخته بود مرتب کنم...

چند دقیقه بعد...

.

.

.

 

از اتاق اومدم بیرون و رفتم داخل آشپزخونه...

دیدم در ظرف شکرا بازه؟؟؟؟

جلوتر که رفتم دیدم آرینا خانـــــــــــــــــــــم تمام شکرا

رو ریخته داخل ظرف برنج....

مامانی : آرینـــــــــــــــــــــــــــــــا ، چکار کردی مامان؟!؟!؟

آرینا با کمال خونسردی : مامانی ، شیرینش کردم ، خوشگلش کردم...

مامانی : دست درد نکنه مامانی ، خیلی خوشگل شـــــــــــــده...!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آناهیتا
23 تیر 92 23:30
دستت درد نکنه خاله


خواهش می کنم خاله فقط خواستم خوشگلش کنم .
مامانی چرا وبلاگتون باز نمی شه!!!
مامان ریحانه جون
24 تیر 92 0:24



مرسی عزیزم شما خودتون گل هستین.
حدیث مامان پرهام
24 تیر 92 1:11
مامانی دست شما هم درد نکنه که به گل دخملمون اجازه تجربه کردن و اشباع حس کنجکاوی رو میدی


خواهش می کنم کاریه که از دستم بر میاد.
مهدی کوچولو
24 تیر 92 1:53
آخ که در این مواقع چقدر خودمو کنترل میکنم که به آرایشگر برنج حمله نکنم و فریادم هفتا محله اونورتر نره،اینجور مواقع میگم وایییی مامان مهدی چیکار کردی؟اونم جواب میده مامان سودی؟عسلم؟قشنگم؟عزیز دلم؟منم که بلا نسبت شما گوشام درازززرز


مامان سودی ؟عسلم؟قشنگم؟عزیز دلم؟خب کاریه که شده دیگه چکار میشه کرد.شما عزیزی گلم این چه حرفیه.
مامان محمدرضا
24 تیر 92 12:33
سلام نماز وروزه شما هم قبول عزیزم
اون دخمل شکری رو هم ببوس


سلام عزیزم نماز روزه های شما هم قبول .به روی چشم.
مامان کمیل و کیان
24 تیر 92 17:17
اره خاله جون خیلی خوشگل میشه دست درد نکنه]


خواهش می کنم خاله جون ...
مامان آریا
26 تیر 92 15:52
نمیدونستم اینجوری هم میشه شیرین پلو درست کرد!!
چه دختر خلاقی دارین هاااااا
از دست این وروجکها...


دستوره جدیده خاله جون.
مامان امین
26 تیر 92 23:59
خیلی کار خوبی کردی خاله. خوشگل خانم خودت شیرین پلویی بخورمت


مرسی خاله جون .
مامان تینا و رایان
28 تیر 92 14:24
شیرین پلو درست کرده بچم


شیرین پلو به سبک آرینائی...
مامان فرنيا
1 مرداد 92 9:11
اشكال نداره ماماني دخترم هوس شير برنج يا شله زرد كرده بود يا شايدم هوس شيرين پلو


شایدم هوس خرابکاری...