آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

شکلات ...

1392/4/29 5:57
نویسنده : مامان آرینا
1,480 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 29/تیرماه/1392

                             

بعد از افطار برای خودم و بابائی چائی ریختم و مشغول

صحبت شدیم...

همین که سرمو آوردم پائین تا فنجان چائی رو بردارم

دیدم 3 تا شکلات کنار فنجان منه و 3 تا شکلات کنار

فنجان بابائی ... متفکر

در فاصله یک متری من و بابائی ...

.

.

.

 

آرینـــــــــــا و 3 تا پوست شکـــــــلات کنارش...

مامانی : به نظره شما دیگه حرفی واسه گفتن می مونه!!!

وروجک برای اینکه خودش 3 تا شکلات بخوره واسه من

و باباش هم 3 تا شکلات گذاشته تا من حرفی بهش نزنم...

یه جورائی حق سکوت ساکت،حالا خوبه انصافو رعایت کرده

قربونش بـــــــــــــرم...

رای تپـــــــــل به من زنگ بزن

 

در ادامه سورپرایز عمو علی...

عمو علی زحمت کشیدن و  عکس آرینا گلی رو

طراحی کردن...

مرسی عمو علی خیلی زحمت کشیدین...

http://yagot1000.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
29 تیر 92 10:58
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم... اونم فقط با 10 هزار تومان! نمونه کارها در سایت موجود است http://designer123.blogfa.com/
مامان پانیذ کوچولو
29 تیر 92 12:59
به به چه دخمله باهوشی...به ما سر نمیزنی عزیزم..


مرسی خاله جون.همین الان اومدم پیشتون.
مامان کمیل و کیان
29 تیر 92 16:23
واای که چقد باهوشی


مرسی خاله جون.
زهره مامان آریان
29 تیر 92 23:46
اسطوره عدالت به این میگن

یعنی خدائیش ادم میمونه یه بچه نیم وجبی هم میدونه چطوری باید دهن ما رو ببنده


واقعا همین طوره.
حدیث مامان پرهام
30 تیر 92 1:01
اففففففرین ارینا خوشگل خاله که اینقد کیاست و ساست داری افررررررررین ولی بدون مامان جونی اگه میگه شکلات نخور بخاطر اینه که عاششششششششششقته و دوست نداره یه خار به پات بره و ذره ای از سلامتت تهدید بشه ......فقط همین.....زیر سایه مامان و بابا باشی ارینا جونم....دست عمو هم درد نکنه .........مامانی عکسش قشنگ شده ولی دخمله خودمونم ققققققققققشنگه ها که عکسش قشششششنگ شده
فرشته مامان محمدرضا
30 تیر 92 2:12
دختر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه.


مرسی عزیزم نظره لطفتونه .
مامان کمیل و کیان
30 تیر 92 15:24
دست عمو جون درد نکنه خوشگل شده


دستشون درد نکنه...
مامان دینا جون
7 مرداد 92 1:33
یعنی من هلاک این سیاستتم ارینا جونی
عکس بسیار زیبایی شده دست عمو علی درد نکنه


خدا نکنه خاله جون ، سیاست اونم چه سیاستی من که مامانش هستم رو درس می ده.بله عکس زیبائی شده شما هم به وب ایشون برید تا عکس دینا جون رو طراحی کنن.
مامان فرنيا
15 مرداد 92 8:36
از همين الان معلومه كاملا عدالت را رعايت ميكنه


آرینا کاملا حواسش به همه چیز هست...