آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

روزی که خودتو نقاشی کردی....

1391/10/18 23:38
نویسنده : مامان آرینا
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

٩/آبان/١٣٩١ روزی که برای اولین بار خودتو نقاشی کردی...

               ني ني شكلك

عزیز دلم

مشغول کارای خونه بودم و شما هم سرگرم خط خطی کردن روی تخته وایت برد ...

که با خوشحالی و هیجان ، تخته به دست دویدی به طرفم و گفتی : آرینا تشیدم(کشیدم)

و تخته رو به دستم دادی و انگشت کوچولوتو گذاشتی روی این تصویر....

              نقاش کوچولوی مامان

چقدر خوشحال بودی که آرینا رو کشیدی و چقدر  برای من  این نقاشی زیباست...

چقدر خوشحال بودی که آرینا رو کشیدی و چقدر برای من این نقاشی ارزشمنده....

چقدر خوشحال بودی که آرینا رو کشیدی و چقدر برای من این نقاشی پر از احساسه مادرانه ست...

چقدر خوشحال بودی که آرینا رو کشیدی و چقدر برای من این نقاشی  عزیزه ،

چون آرینا رو کشیده بودی.... 

بوس مامان  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ياس
10 آبان 91 1:25
اي جون دلم عزيزم.چقدر هم قشنگ چشم و دماغ و دهن و دندون كشيده.
فسقلي من عاشقتم


می بینی یاسی جون چقدر خوشگل نقاشی خودشو کشیده.
مامان زهرا
10 آبان 91 4:40
دقیقا این حس قشنگتون را درک می کنم
امیدوارم هر روزتون پر باشه از این حس ها ی قشنگ


مرسی خانم گل.
نرگسی
10 آبان 91 5:21
عزیزمممممممممممممممممممم چقدر خوشگل کشیدی


مرسی خاله نرگس جون.
مامان خورشيد
10 آبان 91 9:26
اي جانم. شيريني اين لحظه نوش جونتون.


مرسی خانم گل.جانت سلامت.
مامان سونیا
10 آبان 91 10:06
ماشاالله به گل دختر هنرمند خیلی کارت عالیه خانمی


مرسی خاله جون.
مامان چشم عسلی
10 آبان 91 11:08
ماشالله ارینا جونم چقدر خانوم شدی مامانی کاش یه ورق دفتر بدی ارینا رو بکشه بگذاری تو البومش یادگاری
دوست دارم گلم به منم سر بزن خوشحال میشم


اتفاقا یه دفتر نقاشی داره که می خوام براش یادگاری نگه دارم حتما میگم آرینا رو بکشه مرسی از پیشنهادت.
مامانی میشه یکبار دیگه آدرس وبتو برام بذاری.
مامان زهرا
10 آبان 91 11:40
دوست گلم
با سه تا پست 37-38-39 بروزیم


به روی چشم عزیزدلم.
مامان محمد سپهر
10 آبان 91 13:56
مي تونين شما هم در جشن سيدي شركت كنين.
منتظرم



چه جشنی بشه جشن سیدی محمدسپهر جون.
♥ الهه مامان روشا جون♥
10 آبان 91 16:01
الهی بگردم برای ما هم خیلی ارزشمند که این نقاشی زیبا رو از آرینا جون میبینیم.خیلی خوشگل کشیدی خانوم گل.

مرسی خانم گل از لطف و مهربونیت به ما.
زهره مامان آریان
10 آبان 91 22:18
افرین خانوم خوشکل ما یه نقاشی خوشکل کشیده.ماشالله


مرسی خاله جون.
مامان چشم عسلی
11 آبان 91 2:13
سلام عزیزم بله که میشه من منتظرت هستم


همین الان اومدم پیشت عزیزم.
مامان نادیا و نلیا
11 آبان 91 13:17
ای جان عزیززززززززم چه خوشکل کشیده خدایاااا


جانت سلامت عزیزم.چشمات خوشگل می بینه.
مامان دینا
12 آبان 91 0:18
قربوووووون تو دختر نازنین .چه زیبا کشیدی خودتو عزیزم


خدا نکنه خاله جون ،بیشتر از این خجالتم ندین.
مریم (مامان آرینا)
13 آبان 91 12:49
مامان فاطمه
14 آبان 91 15:41
آفرین به آریناجون ، نقاشیت هم خیلی خوشگله.


مرسی خاله جون.
مامان ملینا
16 آبان 91 15:06
آفرین به این دخمل که نقاشیش هم مثل خودش نازه


مرسی خاله جون.
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
18 آبان 91 22:40
افرين عزيز دلم خيلي خوشگل كشيدي امير علي منم خيلي نقاشي دوست داره
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
7 دی 91 0:57
ای فدای این نقاشی ناز و پر از عشقت بشم من......


خدا نکنه خاله جونم.
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
7 دی 91 0:58
با افتخار لینکی عزیز دلم........
خوشحالم که تو ورقهای خاطراتتون سهیمیم


مرسی عزیزم منم خوشحالم دوست گلی مثله شما دارم.