آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

شیرین ترین لحظه زندگیت را بخاطر بسپار....

1391/10/18 23:37
نویسنده : مامان آرینا
773 بازدید
اشتراک گذاری

١٥/آبان/1391               

همه زندگی مامانی ، آرینا...

                

روزی که برای اولین بار نگاهم در نگاهت گره خورد به خودم گفتم ،

شیرین ترین لحظه زندگیت را بخاطر بسپار.

روزی که برای اولین بار به چشم های من خیره شدی و لبخند زدی به 

خودم گفتم ، شیرین ترین لحظه زندگیت را بخاطر بسپار.

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

روزی که برای اولین بار روی پاهای کوچکت ایستادی و قدم برداشتی

به خودم گفتم ، شیرین ترین لحظه زندگیت را بخاطر بسپار.

روزی که برای اولین بار به من گفتی مامان به خودم گفتم ،

شیرین ترین لحظه زندگیت را بخاطر بسپار.

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

روزی که برای اولین بار دستاهای کوچکت را دور گردنم حلقه کردی به

خودم گفتم ، شیرین ترین لحظه زندگیت را بخاطر بسپار.

روزی که برای اولین بار مرا بوسیدی به خودم گفتم ، شیرین ترین

لحظه زندگیت را بخاطر بسپار.

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

روزی که برای اولین بار گفتی مامانی مال خودمه  به خودم گفتم ،

شیرین ترین لحظه زندگیت را بخاطر بسپار.

و امروز که برای اولین بار گفتی مامان دوست دارم به خودم گفتم ،

شیرین تر از این لحظه هم می شود ؟

 پس شیرین ترین لحظه زندگیت را

بخاطر بسپار.

 بوس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ماناز
15 آبان 91 8:17
افرین به ارینا خانم دختر قدرشناس که با این کارهاش نمی گذاره مامانی خستگی را احساس کند.
گلم خصوصی دارید

مرسی خاله جون.به روی چشم عزیزم.
مامان مانی
15 آبان 91 11:46
ممنون مامان مهربون عید شما هم مبارک باشه


خواهش می کنم عزیزم.
مامان فرنيا
15 آبان 91 14:10
اخ كه هر كلمه اين بچه ها كل خستگي ادم را از تنش بيرون ميبره بخصوص كه بگن دوست دارم ماماني


دقیقا مامانی مهربون.
مامان زهرا
15 آبان 91 16:47
امیدوارم لحظه لحظه زندگی تون شیرین و با خاطر سپردنی باشه


مرسی عزیزم.
زهره مامان آریان
16 آبان 91 0:50
امیدوارم همیشه زندگیتون پر از این لحظه های ناب و شیرین باشه
منم خوبم خیلی سعی می کنم صبورتر باشم اما یه وقتایی دیگه واقعا کاسه صبرم لبریز میشه و ...


مرسی عزیزم.خداروشکر که بهتری خانمی.
مامان ملینا
16 آبان 91 15:08
واقعاٌ که لحظه شیرین و هیجان انگیزیه و حتماٌ به خاطرت خوب بسپار


حتما عزیزم.
خاله ی آبنبات
16 آبان 91 17:33
واقعا شیرینی این دخترای ناز واسه ی ما مامانا تمومی نداره
عاشق باران


کاملا با شما موافقم.
مامان محمد و ساقی
16 آبان 91 20:26
سلام.ببخشید که خیلی دیر بهتون سر زدم.راستش با قالب قبلیتون نمیتونستم کامنت بذارمو
و اما چقدر با احساس نوشتید.اینقدر از این لحظه ها تو زندگی اتفاق می افته که هیچ وقت از ذهن آدم پاک نمیشه.
دختر من هروز به من میگه دوست دارم میتونم خوب درکتون کنم


سلام عزیزم شما هر وقت تشریف بیارین عزیز هستین.اتفاقا چند تا از دوستام هم این موضوع رو بهم گفتن.دقیقا همین طوره واقعا لحظات شیرینی هستن.فدای دختر نازت که اینقدر مهربونه.
مامان دینا
16 آبان 91 22:17
ای جوووووووونم .مامانی واقعا هیچ لحظه ایی شیرینت از این نیست. پس به یادت بسپار


حتما عزیزم.
الهه مامان یسنا
16 آبان 91 23:53
ای وای راست گفتیا همش شیرین ترین لحظه است. اصلا سختیهاش یادمون نمیمونه ولی این شیریینیهاش یه عمر باهامونه


واقعا همین طوره من که از سختیا چیزی یادم نیست اما این لحظات در ذهنم حک شده.
مامان خورشيد
24 آبان 91 7:57
شيريني وجودش گواراي وجودتان.
مامان فاطمه
29 آبان 91 14:59
امیدوارم تمام مراحل زندگیت پر از خاطرات شیرین و به یاد ماندنی باشه عزیزم.
مامانی وروجک
2 آذر 91 20:07
این لحظات اینقدر شیرینن که هیچ وقت فراموش نمیشن حتی اگه ما بخوایم.زیبا بود
مائده(ني ني بوس)
25 آذر 91 20:03
واقعا همينه من كه براي اولين لبخند سارينا ثانيه شماري ميكنم.در كنار آرينا جون لحظات شيريني رو برات آرزو ميكنم
مامان آرینا
24 دی 91 12:15
واقعا تمام این لحظات برای همیشه تو ذهن حک میشه.
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 شهریور 92 7:39
نازی خانم روزت مبارک