آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

مسابقه وبلاگی...

1392/3/26 1:39
نویسنده : مامان آرینا
451 بازدید
اشتراک گذاری

یک شنبه ٢٦ /خرداد/١٣٩٢

 

به دعوت دوست عزیزم مامان فرنیا جون ...

 

1- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟

 

تنهائی...نگران


2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟

 

هر موقع  نامرئی شدم اونوقت تصمیم می گیرم چکار بکنم...خیال باطل


3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را

داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟

 

 آقا غول خوش تیپ ، تنها آرزوم برگشتن به شهر خودم و رهائی از غربتـــــــه...


4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟

 

 اسب و پلنگ...قلب


5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟

 

 پسره شجاع ، بامزی ، بنر ، هشتاد روز دور دنیا ، دهکده حیوانات و...قلب


6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

 

 به زودی می خوام  رستوران بزنم !!!نیشخند


٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

 

اخم...

٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟

 

خسته شدم ، هیچ جمله ائی به ذهنم نمی یاد که با مرغ و دریا و اورانیوم بسازم.

 

9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

 

 مجاز یا غیر مجاز؟ نیشخند


10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده

سفر کنی، آن روز کدام است؟

 

 دوست دارم به روز عروسی آرینا گلی سفر کنم.


11- چه رنگی هستی و چرا ؟

 

 آبــــــــــــی آســـــــــــمانی...


12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟ 

 

 قربـــــــــــــــــــــــــــونت ،همین جا هم که هستم دوری خانواده برام سخته

 

 چه برسه به خارج از کشور. نـــــــــــــــــــه اصلا فکرشو هم نکن.


13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

 

 شعر تولد ٣ سالگی آرینا که خاله سارا براش سروده و فعلا سورپرایزه...

 

14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون

سه نفر چه کسانی هستند؟

 

چطوری تو غربت مهمون دعوت کنم ؟!


15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی

بود؟

دروغ...

16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟


یک دوست عزیز وبلاگی ...


17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟

 

باز هم آرینا دختر مو فرفری ...


18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

 

 به قول آرینا : آخــــــــــــــه من میــــــــــــــــــــــوه ام ؟

 

19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

 

اصلا خصوصیت بد نــــــــــــدارم !!! 

بعضی اوقات کم حوصله...

دو دل...از این یکی خیلی بدم میاد. 

دیگه یادم نمی یاد...


20- کاشکی...... ؟

 

هیچ بیماری روی کره زمین نبود و همه ی انسان ها سالم

و شاد بودن و هیچ غمی توی دلشون نبود.

 

دعوت چهار دوست عزیز به ادامه مسابقه...

این قسمتش خیلی سخته...

١-قند عسل مامان و بابا (پارسا جون)

٢-رادین عشق ماما نفس بابا

٣-مهدی در گذر زمان

٤-خورشید...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مهدی کوچولو
26 خرداد 92 21:36
ممنونم عزیزم این روزا سرم شلوغه ولی فقط به عشق شماها میام دلم واقعاً لک میزنه برای دیدن فرشته های کوچولوتون دوستون دارم


مرسی عزیزم که با این همه مشغله بازم به دیدنم میای و خوشحالم می کنی .
ریحانه(مامان پارسا)
27 خرداد 92 14:20
جواباتون خیلی با مزه بودن خوشم اومد.


مرسی عزیزم.همش حرفه دل بود.
زهره مامان آریان
30 خرداد 92 0:16
منم آرزو می کنم هم بتونید ازین غربت در بیاید و هم هیچ بیماری نباشه


مرسی عزیزم.
نگین مامان رادین
31 خرداد 92 14:53
سلام گلم خوبی دلم لک زده بود براتون ، عکس های ارینا جون تو گوشیم هست و هر وقت دلم براش تنگ میشه زودی نگاهشون می کنم ممنون که من رو به مسابقه دعوت کردی ، حالا چه جوری باید جواباشون رو براتون بفرستم راهنماییم کنید.


سلام عزیزم ما هم دلمون براتون تنگ شده بود.عزیزم لطف شما همیشه شامل حال ما هست.
خواهش می کنم الان میام براتون توضیح می دم.
مامان فرنیا
7 تیر 92 8:02
ممنون که دعوت منو پذیرفتین
جوابهاتون خیلی بسیار محتاطانه تر از من بود اما من از جواب 6خیلی خوشم امد و تصمیم دارم زود بیام پیشتون


خواهش می کنم مگه می شه شما دعوت کنیدو ما قبول نکنیم.منتظرتم عزیزم پس زود زود بیاین.