آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

اسنک و میمون...

1392/3/27 1:26
نویسنده : مامان آرینا
830 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 27/خرداد/1392

           میمون     

                       28.gif28.gif28.gif28.gif

بعد ازظهر حدود ساعت 6:30

 

مامانی در حال درست کردن اسنک...

 

آرینا در حال تماشای مامانی ...

 

آرینا : مامانی داری چکار می کنی ؟

 

مامانی : دارم برات اسنک درست می کنم ، اسنک خوشــــمـــــــــــــــزه...

 

آرینا : که بخوریِـــــــم....

 

مامانی : بلـــــــــــــــــــــه ...

 

آرینا : مثله میمــــــــــون...

مامانی : ای خـــــــــــــــــــــــــــــــــداااااا....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهدی کوچولو
27 خرداد 92 1:56
نمیدونم این حرفا رو این وروجک ها از کجا یاد میگیرن؟مهدی خان امروز به من میگه شلغم!!!!فکر کن


برای منم سواله؟؟؟عجـــــــــــــب وروجکی شده مهدی خان....
الهه مامان یسنا
27 خرداد 92 9:55
فاطمه مامان الينا گلينا
27 خرداد 92 14:45
اي بلا .اين چيزا رو از كج در مي آري


بلاااااااااااا...
مامان آوينا
27 خرداد 92 15:57
اي وروجك بامزه
مامان نادیا و نلیا
27 خرداد 92 18:20

الهــــــــــــی عزیییزم.....
مامانی ما آپیم...بیاین پیشمون
آرینا رو ببووووووس


همین الان اووووومدم.
مامان دینا جون
27 خرداد 92 23:05
ای جونم .واای که کلی خندیدم .روی ماهشو میبوسم


جانت سلامت عزیزم.چشم گلم.
مامان آناهیتا
28 خرداد 92 8:17
گاهی اوقات می مونیم چی باید بگیم


دقیقـــــــــــــا...
مامان آروین
28 خرداد 92 13:13
موش بخوردت موش موشی با نمک من
جدا کلی خندیدم


ای وای پس فــــــــرار...خوشحالم با خوندن این پست دلتون مثله خودم شاد شد.
مامان فاطمه
29 خرداد 92 15:51
آرینا جون چرا میمون
مگه میمون اسنک می خوره


نه خاله جون میمون اسنک نمی خوره منظورم مثله میمون غذا خوردنه.خب این تخیلاتمه دیگه...
خاله مهری
30 خرداد 92 11:34
سلام عزیزم
چقد دلم گرفته بود پستتون رو که خوندم کلی خندیدم دلم باز شد
چه وروجکی هست این آرینا میبوسمت عسلم


سلام گلم ، چرا دلت گرفته عزیزم، خوشحالم که با خوندن این پست دلتون شاد شد.وروجــــــک...
مامان آروین
30 خرداد 92 21:19
الهی عزیززززززززززززززم قربونت که اینجور با مزه ای .باورت میشه خیلی وقته که اینجور از ته دل نخندیدم واقعا گاهی می مونم که این ورووجکها این حرفها رو از کجا در می آرند یه عااااالمه بوس کلوچه شیرینم


خوشحالم که با خوندن این پست از ته دل شاد شدی گلم.آرینا که میگه از بیرون!!!
مامان فرنیا
7 تیر 92 8:04
خوب مثل میمون دیگه راست میگه نرفتی باغ وحش؟! من انجا دیدم تازه میمونه بلد بوددر بطری نوشابه را باز کنه بعدش بخوره


آدم چه چیزائی که با چشماش نمی بینه!!!