آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

مامان آدامس کوچولو...

1392/4/8 15:49
نویسنده : مامان آرینا
1,436 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه ٨/تیرماه /١٣٩٢

 

ماجرای مامان آدامس کوچولو اینطوری شروع شد که ...

 

آرینا : مامان آماس می خوام...آمــــــــــــــــــــــاس...(آدامس)

 

مامانی آدامس رو از جعبه در میاره و نصفش می کنه و

 

آرینا شروع می کنه به جویدن آدامس...

 

آرینا : مامانی یکی دیگه می خوام ولی نبصش (نصفش)نکنیـــــا 

 

 بوزورگ (بزرگ ) می خوام...

 

مامانی : همین خوبه گلم...

 

آرینا : آخــــه این آماسم (آدامس )مامانشـــــــــــــــــو می خواد...

 

مامانی : ای کلک...  متفکر

 

رای تپل یادتون نره به من زنگ بزن

 

                نفس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

غزال
8 تیر 92 20:52
بهتون رای دادم.موفق باشی


مرسی عزیزم بابت رای.
مامان محمد فرهام
8 تیر 92 23:32
مرسی خاله جونی لطف کردی به ما سر زدید بازهم بیاد وب جالبی داشتید


خواهش می کنم عزیزم.نظره لطفتونه.
مامان دینا جون
9 تیر 92 1:17
خو بچه راست میگه دیگه اون بصبهه مامانشو میخواد وااااااااااای که دیونتم شیرین زبون


چی بگم حتما مامانشو می خواد دیگه...خاله جون منم عاشقتوووونم.
مهدی کوچولو
9 تیر 92 3:41
امیدوارم دختر گلت برنده این مسابقه باشه


مرسی عزیزم.
زهره مامان آریان
9 تیر 92 7:52
ای امان از زبون شما.درست میگه دیگه بچه بدون مامانش نمیتونه باشه


حرف حساب جواب نداره ...
حدیث مامان پرهام
9 تیر 92 13:10
ماشششششششششششششالا ماششششششششششششالا به این گل دخمل ناز و دوست داشتنییییییییییی...................با اجازه لینکتون کردم.ان شاالله رای بیاره دخملمون.......


عزیزم شما هم لینک شدین.مرسی عزیزم.
مامان ساینا کوچولو
9 تیر 92 16:21
ناز بشی عسل خانوم با مزه. و امیدوارم تو جشنواره برنده بشی عزیزم.ما بهت رای دادیم.


خاله مهربون مرسی از این همه لطف و مهربونی نسبت به دخترم.ایشااله بتونم جبران کنم.
مامان ساره وثنا
9 تیر 92 23:47
چه شيرين زبون!


مرسی خاله مهربونم.
مامان کمیل و کیان
14 تیر 92 18:53
وااااااااااای لبخند نازشو ببین


مامان جونی پیش ماهم بیا


عزیزم لطفاآدرس وبتونو دوباره برام بذارید.
علی
15 تیر 92 14:46
سلام عکس را درست کردم


سلام مرسی لطف کردین.
علی
28 تیر 92 1:06
سلام دوست عزیز عکس درست کردم ولی شما عکس توی وبتون نگذاشتین وگفتم ادرس وبمو درج لینک عکس کنید دستت شما درد نکنه خیلی بیمعرفتی


واقعا ببخشید کوتاهی از من بوده.