آریناآرینا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

آرینا دختر مو فرفـــــــــری

آرینا نگو یه دسته گل...

1392/3/21 20:30
نویسنده : مامان آرینا
985 بازدید
اشتراک گذاری

یک شنبه 13/اسفند ماه/1391

 

                  

                      

دیروز بعدازظهر موقع خواب همین طور که داشتم شعر حسنی نگو

یه دسته گل رو می خوندم به جای اسم حسنی برات می خوندم

توی ده شلمرود ، آرینا تک و تنها بود...

آرینا نگو بلا بگو تنبل تنبلا بگو ...

 

.

 

.

 

.

 

باباش می گفت آرینا  میای بریم حمام؟؟؟؟؟

 

آرینا : با خنده ائی پر از شیطنت جواب می دادی ، نه نیمی یام،

نه نیمی یام...

 

موهاتو می خوای اصلاح کنی ؟؟؟؟

 

آرینا : نه نمی کام ، نه نمی کام...

 

 

 

شعر همین طور ادامه داشت تا اینکه آخرای قصه رفتی تو فکر

و  بهم گفتی مامان دوباره بخون باباش میگه بریم حمام!!!!!

منم بدون پرسش برات خوندم ...

باباش میگه آرینا میای بریم حمام؟؟؟؟

 

آرینا : میام ، میام

 

موهاتو می خوای اصلاح کنی ؟؟؟؟؟

 

آرینا : می کام ، می کام

 

و در آخر رو به من کردی و گفتی مامان دیگه

 

بهم نگی یا ، تنبل تنبلاها.

مامانی:چقدر تاثیرگذار0022.gif

مثل اینکه خیلی بهت برخورد

خوب ببخشید...

 

 

 بوس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامانی وروجک
13 اسفند 91 18:01
ماشالله به همه هوش و زرنگی ارینا جون.قربون شیرین زبونی ت عزیزم بوس.


مرسی خاله جون.
سمانه مامان پارسا جون
14 اسفند 91 0:47
چقدر ماهی عزیزم
زنده باشی


مرسی خاله جون.
بهار مامانه برسام
14 اسفند 91 21:18
ای جونم عسلی ارینا جونم یه عسل خوشممز
یه عالمه بوس واسه این دخمل ناز نازی که نیست لوس
افرین به ای دخمل باهوش و زرنگ


مرسی خاله جونم.
نی نی توپولی
15 اسفند 91 1:11
________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
..


مرسی عزیزم.
مهدی کوچولو
15 اسفند 91 2:01
خدا پدر این حسنی رو بیامرزه حداقل به این بهانه مهدی خان اجازه میده ناخوناش رو کوتاه کنم ؛-))))))


عجب داستانی داره این حسنی یااااااا....
رضا
15 اسفند 91 19:52
حچنی نگو آرینا بگو
تنبل تنبلا بگو
شیطون شیطونا بگو
از طرف عمو رضا قشم


شیطون شیطوناااااااا....مرسی عمو رضا جون.
مامان بهار
15 اسفند 91 23:02
ماشاا... به آرینا خانوم
چه شیرین زبونه!!!! خدا حفظش کنه این دختر ناز و دوست داشتنی رو
واقعا یه دسته گله


مرسی عزیزم نظره لطفتونه.
مامان فرنیا
16 اسفند 91 11:26
خوب مامانی دختر گل حق داره اخه دختر به این تمیزی و گلی چرا بهش میگی تنبل تنبلا ؟بگو ارینا خوشگله


حق با شماست خاله جون،دیگه تکرار نمی شه.
مائده(ني ني بوس)
16 اسفند 91 11:26
عزيزم من خيلي وقت پيش شما رو لينك كرده بودما


منم شما رو لینک کردم عزیزم برای اطمینان دوباره لینک می کنم.
مامان ملینا
16 اسفند 91 12:36
ای جانم ماشالا به این دخمل ناز و باهوش . آفرین خانم کوچولو


جانت سلامت عزیزم.
نگین مامان رادین
16 اسفند 91 12:52
ای جونم سلام عروسک مو فرفری من، دلم برا خودت و مامانیت لک زده بود قربونت بشم که این همه ناز داری،
خوب مامانی دخمل ما که همیشه مرتب و زرنگ بوده پس معلومه که بهش بر می خوره


جانت سلامت خاله مهربونم ، ما هم خیلی دلمون تنگ شده بود عزیزم.کاملا حق با شماست...
مامان فاطمه
16 اسفند 91 13:28
سلام خاله جون
وای من عاشق این شعر حسنی هستم . خیلی دوستش دارم.



وقتی کوچولو بودم این شعرو حفظ نبودم اما حالا که مامان شدم از برم.از بس که برای آرینا خوندمش البته خودش یکمی از شعر رو حفظ شده.
خاله مهسا
16 اسفند 91 22:53
قربونت برم که انقدر شیرین زبون شدی


خدا نکنه خاله جون زنده باشی الهی.
مامان دینا جون
18 اسفند 91 0:48
امان از این شیرین زبونی های بچه هامامانی مثل این که واقعا تاثیر داشته


تاثیرگذار!!!
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
18 اسفند 91 16:40
چقدر جالب
منم هر داستانی که برای زهرا می خونم خودش را قهرمان اصلی داستان می ذارم و چقدر با هم لذت می بریم


فدای زهراجون که اینقدر شیرینه.